Pistetääs paikkakunnat pinoon

a010.gif
Raisiosta vilkuttelen.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Singapore

:wave: mites se iltapäivä on siellä lähteny käyntiin?

3 koululaista tuli juuri kotia. Vanhin likka on kotona vasta 16.45. Vanhimmalla pojalla oli urheilupaiva , olivat stadionilla. Lampoa vaivaiset +35. Olin aamupaivasta siella ottamassa aikoja. Pesukoneen korjaaja piti tulla ip ja mies soitti korjaajalle asken ja siella sanottiinkin, ettei meille mitaan sovittua kayntia ole tanaan. Ei auta kuin miehen menna hakemaan osa Jurongista ja itse vaihtaa.

Eilen onneksi saatiin olkkarin ilmastointi kuntoon. ja ensi viikolla viela katto auki alakerran olkkarista. Kylla on kivaa.... Ei auta marmorit eika graniitit kun perusasiat on paskana. :/ Vuoraemanta varmaan repii pelihousunsa meidan kanssa. En tiea onko edellisilla vuokralaisilla ollut samoja ongelmia, mutta valilla meinaa einari epatoivo iskea.

Plussaa minulle ainakin siita, etta handymanin mielesta osaan jo Singlishia. Mies ei kuulemma ymmarra hanta ollenkaan, joten minun kanssa on kuulemma kivempi sopia asioita, lah :laugh:

Singapore

3 koululaista tuli juuri kotia. Vanhin likka on kotona vasta 16.45. Vanhimmalla pojalla oli urheilupaiva , olivat stadionilla. Lampoa vaivaiset +35. Olin aamupaivasta siella ottamassa aikoja. Pesukoneen korjaaja piti tulla ip ja mies soitti korjaajalle asken ja siella sanottiinkin, ettei meille mitaan sovittua kayntia ole tanaan. Ei auta kuin miehen menna hakemaan osa Jurongista ja itse vaihtaa.

Eilen onneksi saatiin olkkarin ilmastointi kuntoon. ja ensi viikolla viela katto auki alakerran olkkarista. Kylla on kivaa.... Ei auta marmorit eika graniitit kun perusasiat on paskana. :/ Vuoraemanta varmaan repii pelihousunsa meidan kanssa. En tiea onko edellisilla vuokralaisilla ollut samoja ongelmia, mutta valilla meinaa einari epatoivo iskea.

Plussaa minulle ainakin siita, etta handymanin mielesta osaan jo Singlishia. Mies ei kuulemma ymmarra hanta ollenkaan, joten minun kanssa on kuulemma kivempi sopia asioita, lah :laugh:

jestas! jopas teillä on ollu vauhikas päivä! :D

varmaan hiki lentää. tuommosilla astelukemilla ku ollaan niin meikäläiseltä lähtis jo taju iliman ilmastointia :snotty:

ja tuo Singlish, se on kyllä kertakaikkisen mellevätä kuunneltavaa :laugh:

Singapore

jestas! jopas teillä on ollu vauhikas päivä! :D

varmaan hiki lentää. tuommosilla astelukemilla ku ollaan niin meikäläiseltä lähtis jo taju iliman ilmastointia :snotty:

ja tuo Singlish, se on kyllä kertakaikkisen mellevätä kuunneltavaa :laugh:

Kuuma on, poika oli niin tumma kun kotia tuli asken. Monta litraa on ainakin vetta kulunut.

Huomasi hyvin kun tuo yksi ilmastointilaite oli poissa kaytossa, ei jaahdyttanyt alakertaa yhta hyvin. Ihan taivaalliselta tuntuu nyt kun puhaltaa niin, etta tukka pollyaa. Taalla on kumma tapa naissa ilmastoinneissa kun joka huoneissa on omat. Ehka taloudellisempaa niin voi laittaa ne pois paalta missa ei olla. Jenkeissa oli kumminkin vaan yksi maks 2 keskusilmastointia.

Singlish on ihan kamalaa. En voi sanoa, etta ymmarran. Ehka halusi vaan leperrella kun tiesi, etten niin kauheasti hanesta pida. Meinaan korjas kerran jaakaapin niin, etta laittoin erkkateippia sinne jaakaapin tuulettimeen ja se juuttui kiinni ja tulipalo oli lahella. Mieshan alahti siita aika tavalla. Mutta meidan vuokraemanta kayttaa tata kiinalaista mafia kolmikkoa. On saanut soviteltua hyvat hinnat. Laatu on ainakin ihan p...sta.

Yhteistyössä