pistetäänpäs lauantain " mitä yllä, lasissa & lautasella"- kallup

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23765206:
Musta toppi, musta lyhythihainen neulejakku ja palstan nimeämät pirihuorafarkut.
Tölkissä olutta, kuten kunnon junttimammalla kuuluukin.
Viikonpun kunniaksi taidan mennä ulos ja kiskaista vahanaikaiset piippusavut! (ei ole nälkä, röyh, enää tänä päivänä)

crazy aget ? ;)

Mua saa moralisoida- mun miespuoliset kaverit tulee kattoo mun kaa euroviisuja ja todennäköisesti ollaan pikku hiprakassa, mies lähti tytön kaa yökylään appivanhemmille kun sitä ei euroviisut kiinnosta :D

kotijunttikuteet, eli kulahtaneet farkut ja iso huppari, lasissa punkkua ja lautasella omatekoista pitsaa, elämystä häiritsee vain koiran haiseva luu, mitä koluaa jalkojen juuressa:)

Tylsästi siniset collarit ja sininen pitkähihainen trikoopaita, päässä on kaksi ranskalaista lettiä joskin ne on olleet jo koko päivän joten vähän alan näyttää räjähtäneeltä. Sukkia ei ole, pitäis hakee villasukat kun palelee varpaita. En aio enää syödä enkä juoda mitään muuta kuin vettä korkeintaan.

Harmaat farkut, musta t-paita (keltainen teksti), jonka alla punainen hieman pidempi tuubitoppi, keltainen huppari.. pussissa muutama nami ja batterytölkki meni jo hetki sitten :D Töissä olen...

kauheeta juomista teillä harrastetaan. Onko joku erikoinen viikonloppu vai juotteko aina noin paljon alkoholia viikonloppuisin? Lasten aikana?
En moralisoi, mut kuulostaa melko hurjalta noi teidän juomiset :)

Ihan kauheeta joo :eek: Täällä ei vissiin kukaan pienen lapsen äiti ole ilmoittanut olevansa juovuksissa tai edes juoneensa enemmän kuin yhden.

Ja mäkin olen yksin kotona, enkä varmasti ole ainoa.

Yhteistyössä