Chala on se joka vitsissäkin kysyy junassa:"Koska tulee Tsiilon asema?" konduktööri: "ensin tulee Tsarjaa ja Tsirkkonummi".
Eli ruotsalainen kala, eli Chala... ehhehe...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Chala on se joka vitsissäkin kysyy junassa:"Koska tulee Tsiilon asema?" konduktööri: "ensin tulee Tsarjaa ja Tsirkkonummi".
Eli ruotsalainen kala, eli Chala... ehhehe...
Chala vois olla lähiönimisyndroomasta kärsivä kala - silakka, joka haluaa olla jotain eksoottisempaa.
No jopas oli monimuotoinen pohdinta.Enkä oikeastaan ole varma liittyikö se sittenkään mitenkään minuun vai ainoastaan pestyihin piskeihin ja pöksypitseihin...: rolleyes:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;21926446:Silti uskon, että moni haluaisi tietää. Miksipä ei?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;21929514:Kiitos, tämähän oli ystävällistä. Hieno biisi. =) :O
Syyntakeeton.Aika jänniä... kuinkahan paljon ihmiset poikkeavat yleensä niistä mielikuvista, joita ihmisillä heistä on? Luulihan joku minuakin hihhuliksi täällä.
Aamuäree aamuaskareissa bubi-illan jälkeenAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;21924872:No ainakin mun nikki tulee ihan totuudesta
Mutta en mä ihan niin homssuinen ole, mitä kuvitellaan- enkä pyöreä.
Ei ole tarkoituksella yhtymäkohtaa Lilithiin, jos minun nikkiini viittaat - sen sijaan palstallahan kirjoittelee myös Lilith le Mort. :xmas:Sinänsä hauskaa, että ketjuun oli kirjoittanut myös "Lilii" - ehkä sekin vaikutti tähän mielleyhtymään. Äänteellisesti kait ihan sama - tarkoituksellakin, ehkä?
Entäs miusta?opcorn:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;21929535:Ja tästäkö scrletti veti herneet?? En arvioinut sinua henkilönä, vaan nimimerkkisi. :headwall:
Näin näissä monesti käy. Jos puhutaan nimenomaan nimimerkistä, niin aina joku ajattelee asian henkilökohtaisesti.
![]()
Mainelainen kalastaja-alus tulee mieleen.. pienestä kalastajakylästä Mainessa.
Ei tuu mtn mieleen. Ooote mitään sanomattomia :xmas:
Tai sitten on tullut sanottua liiankin kanssa ja kaikki niin tyhjentävästi, että siksi ei tule mitään mieleen...