Pistetäänkö olkkareista kuvia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olohuone
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tällainen se on:

Sillä pienellä erotuksella, että tuon jalkalampun tilalla on nykyään tämä kaappi:

Istun tuon ylimmän kuvan kuvaushetkellä sohvalla, joten sitä ei kuvassa näy...sohva on tällainen (mutta seinä on tästä kuvasta muuttunut samanlaiseksi, kuin mitä tuossa ylemmässä kuvassa on):

Viimeksi muokattu:
chefillä on tosi kiva olkkari! Mikä toi musta iso taulu on, olisi kiva nähdä lähikuvaa? :) mua on masentanut kamalasti koko päivä, mut nyt tekee mieli mennä siivoomaan, jos meillekin saisi edes vähän kivemman kämpän sillä, jee :D

[QUOTE="vieras";28690755]chefillä on tosi kiva olkkari! Mikä toi musta iso taulu on, olisi kiva nähdä lähikuvaa? :) mua on masentanut kamalasti koko päivä, mut nyt tekee mieli mennä siivoomaan, jos meillekin saisi edes vähän kivemman kämpän sillä, jee :D[/QUOTE]

Kiitos :)

Taulun nimi on "Naisen raivo". Tai niin mun mieheni sen ainakin nimesi, kun olin sen maalannut ja seinälle nakannut :D

Blogista löytyy tarkempi kuva:

Chef shoppaa, tuunaa ja keksii kaikkea kivaa pientä puuhaa: Kaikkien taiteen sääntöjen vastaisesti...

[QUOTE="vieras";28690814]No tottakai. Mistäänhän sinä et maksaisi mitään.
Paitsi niistä ylihintaisista kirppis"löydöistäsi".[/QUOTE]

No jos nyt ihan totta puhutaan, niin mä kyllä tarjosin rahaa, mutta sitä ei haluttu vastaanottaa.

Mulla itsellänikin on tapa antaa vanhat, mulle tarpeettomiksi jääneet huonekalut pois...samana päivänä kun hain itselleni tuon ko. sohvan, annoin vanhan sohvani (joka sekään ei ollut kyllä kovinkaan vanha) ilmaiseksi pois, uuteen kotiin.

Ja vähän nyt jäi kyllä epäselväksi, että mistä mä en ole valmis mitään maksamaan? Jos siis kuitenkin kirppiskamoista maksan ylihintaa. Kun en mä juuri muualla ostoksilla käy, kuin ruokakaupassa ja kirppiksellä (tai tori.fi:ssä).

Yhteistyössä