Snif, pastafarit suljetaan määritelmän ulkopuolelle. Te ette vain ole vielä tunteneet Hänen Nuudelimaisen Lisäkkeensä kosketusta sydämessänne.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Mä sovin avauksen määritelmään, mutten tuohon jäljempänä tulevaan tarkennukseen.
Mihin uskot?
Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Mä sovin avauksen määritelmään, mutten tuohon jäljempänä tulevaan tarkennukseen.
Mihin uskot?
Olen buddhalainen, uskon sielunvaellukseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Protarchaeopteryx:Snif, pastafarit suljetaan määritelmän ulkopuolelle. Te ette vain ole vielä tunteneet Hänen Nuudelimaisen Lisäkkeensä kosketusta sydämessänne.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Minä en varsinaisesti ole "uskossa" tai "uskovainen", shamaani-maailmankatsomuksellinen.
Olipa hieno määritelmä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Mä sovin avauksen määritelmään, mutten tuohon jäljempänä tulevaan tarkennukseen.
Mihin uskot?
Olen buddhalainen, uskon sielunvaellukseen.
silloin kuulut tähän ketjuun
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:täällä yksi helluntailainen palstailee melkein päivittäin... pitäs varmaan joskus rekisteröityä
Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:Etsikkoaika menossa.... :wave: :saint:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kalamama:Onko nimimerkin takaa helpompi mainostaa olevansa "uskomaton" kuin että harjoittaa jotain uskontoa? Aika paljon harmaita tässä ketjussa. Ja en siis syytä ketään mistään..
Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Apua, olen määritelmällisesti uskis.
Vaan tottahan se on, en ole ateisti, skeptikko tahi agnostikko, vaan mulla on uskonnollinen maailmankatsomus. Hurjaa tajuta tällaisia asioita itsestään näin torstain kunniaksi. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Eklektinen suomenuskoinen :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Eklektinen suomenuskoinen :wave:
Kerros tarkemmin...
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Eklektinen suomenuskoinen :wave:
Kerros tarkemmin...
Laitan tän ketjun suosikeihin, niin vastaan sitten, kun olen päässyt toimistolta kotiin. Työ ja ennenkaikkea työkaverit estävät tehokkaan palstailun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:täällä yksi helluntailainen palstailee melkein päivittäin... pitäs varmaan joskus rekisteröityä
Alkuperäinen kirjoittaja kalamama:Kertokaapa miten uskonto näkyy teidän elämässä?