PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

tintuli, hyvä hyvä B) Mulla on askelmittari (lehtitilauslahjana saatu) jota en ole käyttänyt :ashamed: kuin pari kertaa :ashamed: Sullahan on hyvin tullut askelia, muistelisin (siis en ole tosiaan varma tästä "tiedosta" ), että 10000askelta pitäis saada päivässä otettua. Korjatkaa kuka tietää paremmin!!!

Eilen meni vähän plörinäksi, kun oli niin paljon menoa ja illalla kaupasta tuli tuoretta ruisleipää :p Sitä meni muutama pala ylimääräistä rasvan kanssa :whistle: Mutta tänään paino samassa kuin eilen, hyvä ettei heti pompannut :xmas:
 
Herkkupeppu tää munkin mittari on lehtitilauksen lahja.

Eilen tuli siis 11580 askelta =) Toivottavasti teitä ei häiritse tää mun vouhotus tästä askelmittarista!!! Se on vaan niin että mun tulee liikuttua melkeinpä kokoajan kun voi seurata askeliaan.... :LOL:

Kävin minäkin siellä kiloklubin sivuilla tosi hyvä juttu ,kun oppis käyttään ja kerkeis laittaan kaikki syömiset ja liikkumiset ylös.Nämä kotityöt ja lapset vie vaan paljon aikaa :) Eikä aina pysty keskittyyn muuhun.

Nyt ei muuta kun siivoomaan..... =)
 
Herkkupeppu Kiitos :flower:
tintuli jaa-a, sen kun itsekkin tietäis miten tää näin hyvin nyt menee vaikken pisteitä ole laskenutkaan puoleentoista viikkoon :ashamed: kaikenlaista hyötyliikuntaa on kertynyt hyvin, enemmän ku yleensä, ehkä se on juju tässä hommassa tällä hetkellä!

Tällä viikolla tiistaina kävin jopa ihan pikku lenkillä ja tässä istuessa vilkuilututtaa kovasti tuonne crossarin suuntaan josko ottais ja polkaseis vaikka vartin, ihan selkeesti nyt vaikuttais siltä että motivaatio alkaa palautumaan! :p
 
Herkkupeppu Ehdotit josko olisin raskaana kun oli se rasvan himo. En taida olla - kohtu jäi synnytyksen yhteydessä leikkauspöydälle. Oli pikkusen komplikatsuunia synnytyksessa. Mutta meillä on se ihana tyttö ja se riittää :heart:

Omaa makkaramasua Olen pari viikko syönyt, syönyt, syönyt, herkkuja, HERKKUJA ja käynyt vaa'assa vain muutaman kerran. Ja hitto, tänä aamuna se vekotin näytti 65,8kg! Olin ihan WHAAAT?! B) en siis valita vaan olen iloinen =) Tässä siis uusimmat tulokset

Pituus 154cm
Lähtöpaino 67,9kg
Paino nyt 65,8kg
Pudotus yhteensä -2,1kg

Summasummaarum...pitää vissiin olla ajattelematta koko asiaa niin paino putoaa itsekseen. Olen asennoitunut asettamaan itselleni tavoitteen. Ennen raskautta ja heti synnytyksen jälkeen panoin NOIN 64kg. Siihen jos pääsis ennen joulua JA joulun ajan sais pidettyä painon samassa niin olis hyvä. Keväällä voisin yrittää ruoskia itseni niin, että pääsiäiseen mennessä paino alkais numerolla 5.
 
Onnistuin jo tuon painamaan teille, sori :ashamed:

Niin siitä kiloklubista piti sanoa, etten ole minäkään viikkoon siellä käynyt, koska en jaksa joka ruokaani itse sinne kirjailla (meillä varmaan niin erikoisia sapuskoita, ettei tuolla ole sellasia ollenkaan). Painoa ja vyötärön ympärystä sinne taulukkoon voisi kirjailla, jos muistaisi :whistle:

ma-mi, anteeksi kovasti :hug: En tiennyt ollenkaan :ashamed:

Mullakin oli tänä aamuna iloinen yllätys, kun eilisestä oli tullut 900 grammaa alas =) vaikka illalla repsahtikin :headwall: Pisteet oli menny, mutta raksailtiin sen verran että aattelin ottaa VÄHÄN iltapalaa... :eek: Puoli litraa jogurttia (ei edes kevytsellaista), kunnolla mysliä (näitä siis otin lisää, en kerralla tuota kasaa) ja täysjyvächeeriosmuroja ihan "paljaana" vaikka kuinka :ashamed: :ashamed: :ashamed: Toivottavasti noi ei tuu huomenna esiin, koska välillä tuntuu että herkuttelun jälkeen paino nousee jotenkin takautuvasti :/ :xmas:

Hauskaa viikonloppua ja miinustellaan :wave:
 
Eilen tuli vaan 8000 askelta, vaikka koiran kanssa kävin 35 min lenkin. Ja siivosinkin melkein koko päivän :( Mullakin alkaa tuo lenkkeily maistua tauon jälkeen =)
Harmittaa vaan kun nuha puskee päälle ja kipeenä kun ei lenkille kannata lähteä.Voi kun pysyisin pisteillä tämän flunssan ajan.

Viikonloppuja.... :wave:
 
hp Ei tarvitse pyytää anteeksi, en loukkaantunut. Mä vitsailen aina kavereillekin, että saavat kiikutta mut pikimmiten psyk. osastolle jos alan kuvitella olevani raskaana. :LOL:

Vaaka näytti tänään 65,6kg eli taas piirunverran alaspäin. Ollaan tänään lähdössä mun vanhemmille ja siellä on huomenna serkusten tuplasynttärit, joten täytyy yrittää pysyä tarkkana. Mukavaa viikonloppua. Yritetään herkutella pisteissä pysyen tai edes sinnepäin.
 
Kävi vähän huonosti :'(

Eilen liukastuin oli jostain syystä tosi liukas lattia.Polvi nyrjähti tosi pahasti.Nyt en pysty kunnolla käveleen enkä saa jalkaa koukkuun.... :(

Että nyt ootellaan arkipäivää ja röntkeniä.Arvatkaa harmittaako kun tämä lenkkeilykin on nyt sitten tässä.Turha kai askelmittariakaan on laittaa..... :'(
 
Alkupaino 22.9 78,7 kg
Pituus 170cm
Paino 29.9 79,9 kg
Paino 6.10 78.9 kg
Viikon pudotus -1,0 kg
Muutos yhteensä +0,2 kg...
Tavoite 1: 75 kg, tavoite 2: 70 kg ja siitä alle

Edelleenkin plussalla kahteen viikkoon :headwall: :headwall: :eek: :eek: :eek: Motivaatio on ihan hukassa, vaihteeks :( Hyvä ettei enempää ollut takasin, kun viikon puolivälissä oli niin hyvin lähtenyt. Viikonloppuna herkuttelua ja yksi suklaalevy "ahdistukseen" :whistle: Juupa juu. Oon jo miettiny, että lopetan koko touhun ja etsin paremman motivaation, mutta silti aina aamulla alan laskea pointseja. Viikonloppuna tuli käytyä lenkillä lasten kanssa kumpanakin päivänä, ehkä se auttaa tuohon vähän :snotty: Ja flunssa on vieläkin päällä... :snotty: :headwall: Oonpa hyvää seuraa näin maanantaiaamuna :/

tintuli, toivotaan että polvesi paranee nopsaan eikä mitään suurempaa olisi :hug: Jos on oikein paha, eikö viikonloppuna olisi ollut hyvä mennä lääkäriin? Hyvähän se nyt on olla jälkiviisas B)
 
herkkup. kyllähän mää suunnittelin lääkäriin menoa.Vuosia sitten jalkapöytä murtui menin lauantaina lääkäriin.Maksoin korotetun päivystysmaksun ja sain kuulla lääkäriltä että tule maanantaina takasin kun röntken on auki.Ei sauvoja edes saanu matkaan :LOL:
Ajattelin nyt olla viisaampi ja odottaa maanantaihin ilman että joutuisin siitä tiedosta maksaan.Tämä kun ei ole niin kiireellinen tapaus.....

Näin täällä....!
 
juupajuu....

Alkupaino: 72.1
Paino nyt: 72.2
Viikon "pudotus": +100g

Perjantaihin mennessä oli lähteny 1 kg 200 g... Sorruin sit eilen mässyttään iha kamalana ja tässä tulos. Voi v**tu, mikä V**utus. Ilmeisesti lähti nesteet viime viikolla ja sain ne takas syömällä sit reilusti. Kivakiva. Noo, ei auta ku yrittää.
 
No tintuli, menitkö edes eilen? Siis lääkäriin :kieh:

Kactus, tsemppiä kovasti :hug: Mulla samaa vikaa, ja paino heittelee ihan hirveesti. Eilenkin söin ylimääräistä :ashamed: , niin eilisestä tähän aamuun paino on LASKENUT 1,1 kg :kieh: Miten onnistuukin, aina punnauspäivänä noin, ja sitten kun menee ylite, niin laskee |O
 
herkkup. Kävin lääkärissä ei ollut murtumia tai näkyny mitään kuvissa.Kierukkavamma voi olla mutta se löytyy ajan kanssa jos polvi ei ala paraneen.Pari-kolme viikkoa ja polvi pitäis olla kunnossa :'(

Ärsyttää vaan kun ei voi lenkille lähteä pitää antaa jalan levätä.Sain kepit pitäiskö niiden kaa lähteä? B)
No tippuuhan se paino kun pysyn pisteillä B) Toivottavasti.....
 
Hei
En ehdi lukea viestejänne vielä, mutta väliaikatietoja omasta edistyksestä tai paremminkin takapakista. Siis lähtöpaino huhtikuun alussa 82,2 ja eilen 70,6. Viikko sitten virallinen tulos oli jo 70,1. Mässäilin koko viime viikon pisteitä laskematta ja tiesinkin painon nousevan.. No, nyt suunta uudelleen ja tavoitteena 70 kilon alitus.
Tsemppiä kaikille!
 
No joo paino tänä aamuna 68.2 eli ei ole alaspäin menny B)

Mitenköhän tää on näin kauheen vaikeeta? Järki sanoo et elä syö mutta jääkaapilla täytyy käydä tosi usein :(

Nyt tänään taas kerran aloitan tosissaan pisteenlaskun.Helppohan se on luvata.....

 
heippa! nyt oli todella hyvin mennyt viikko=) tavoitteeni olisi saada 10% avain ennene joulua.. elikkäs silloin painon pitäisi olla 100,5kg toivottavasti suunitelmani ei ole liian kunnianhimoinen....

Aloitus: 20.5.08 ( 2,5kk painonvartijat suljettuna yksin yritetty :ashamed: )
Pituus: 166cm
Lähtöpaino: 111,5kg
Tavoitepaino: 70kg
Paino nyt: 106,9kg
Pudotus yhteensä:4,6kg

viikko pudotus oli ruhtinaalliset 1,1kg=)

 
Aloitus 1.9.2008
pituus 160 cm
lähtöpaino 94 kg
viikkopudotus +0,5 kg
kokonaispudotus -4,5 kg
paino nyt 89,5 kg

Voi räkä ku on niin kiirettä ettei kerkee rapsailee ajallaan, mut maanantai-aamuna kävin kyllä vaakassa ja tuommoset lukemat tuli. Siis 2 viikkoa meni ilman pisteitä tyystin mässäykseks, maanantaina otin taas niskavilloistani tukevan otteen ja nyt on pointsit pysyny kurissa ja crossarilla oon kitkuttanu maanantaina 10 min., eilen ja tänään 20 min. Käyn ruokkiksella aina kotona syömässä niin on hyvä nipistää siitä tuota crossailu aikaa! :kieh:

Lykkyä pyttyyn kaikille!!!

=)
 
Eilen oli tosi kiire päivä.Syömäänkään ei kerenny muka kun illalla seittemän aikaan :p
Päivällä meni monta kahvikuppia leivän ja lisukkeiden kanssa.Sehän kostautu illalla kun tein ranskalaisia,lihapullia ja makkaraa :kieh: Lisää piti ottaa monesti.......

Tämä päivä alkoikin puurolla ja appelsiinillä.

Leivoin äsken korvapuusteja saa nähdä jääkö yhteen pullaan :ashamed:
 
Aloitus: 23.6.
Pituus: 161cm
Lähtöpaino: 67.5kg
Tavoitepaino: 60kg
Paino nyt: 61.6kg
2 viikon pudotus: -200g
Pudotus yhteensä: -5.9kg

Voi hitto :headwall: :headwall: :headwall: Sen kerran ku kerkeen koneelle pikaseen teille viestiä laittaa ni eikös se viesti mee jonnekkin bittiavaruuteen. Mut siis taas kahen viikon tulokset. Koetan päivemmällä keretä kirjottelee lisää.

-taustoilla pisteiden kanssa pinnistelevä äiki-
 
En tiiä kehtaanko edes tunnustaa :ashamed: Meni eilen sitten kolme korvapuustia ja kaksi voisilmäpullaa kaiken muun päälle :headwall:

Vähän(kö) masentaa......Kun ei ole itsehillintää niin sitä ei sillon ole :'(
 

Yhteistyössä