PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

muumu83 tervetuloa :wave:
katriella pikaista paranemista :flower:


Pieleen on menny kaikki.Eilen tein pastaa ja kastiketta.Maitokastike siihen kinkkusuikaleet,sipuli ja aurajuusto....
Mies lomalla ja touhus omiaan koko päivän en lenkillekkään jaksanut enää illalla lähteä.Purin sitä pettymystä sitten ruokaan :(

Illalla lasten kanssa hämärissä vielä ulos ja sytytettiin nuotio.Juustomakkarat paistumaan.Söin niitäkin puoltoista eikä ollut edes nälkä :p

Siitä huomisesta punnituksesta :'( Pelottaa.......

tsemppiä pirkot....... :attn:
 
kiitos että pääsin joukkoonne!
mulla olis ollut tänään punnitus, mutta mies ilmoitti että tarvitsee auton joten en päässe.
toisaalta se on helpotus, kun tietää että huonosti on mennyt...
mutta mutta mites nyt sitten saa ittensä tsemppaamaan että ensiviikolla olis - puolella paino??? eilen iski ihan hiree juuso himo ja söin varmaan 3cm paksuisen palan juusoo.. aamulla oli heti herättyä kaamee morkkis!! torstaina aloitan liikuntaa naisille jumpan.. toivottavasti se auttaisi nostamaan minut tästä sudenkuopasta...

miten te muut olette saaneet motivaation kohdalleen????
halu laihtua on!100% mutta motivaatio 87%
 
tintulille tsempit kohdilleen punnaukseen :flower: =)

Itsellä meni eilenkin pisteet yli, mutta paino oli silti eilisaamusta pudonnut :xmas: Täytyy yrittää nyt tsempata, hitsi kun on vaikeeta :whistle: Syksymasis varmaan iskee vielä kaiken lisäksi, ja mitä se aiheuttaakaan? No syömisvimmaa tietty :eek:
 
Morjensta! Niinhän siinä sit kävi et vietin sitä herkkupäivää, joka sit muuttu herkku viikoksi :headwall: Nyt ollaan taas oltu tiukasti pisteillä, mut vaaka silti näyttää kilon verran plussaa. Täytyy kattoo perjantaina sit kahenviikon lukemat (pe mun punnauspäivä).

Uusille tervetuloa mukaan!

Vanhoille tsemppiä ja onnea jokaisesta pudotetusta grammasta!

-perjantaina asiaan palaileva äiki-
 
Ajattelin etten käy tänään vaakalla,mutta pakkohan se on. B)
Lukema ei ollut mieleinen.Olis voinut näyttää enemmänkin.Laitan painonnousun alkavien menkkojen piikkiin.Ja ehkä siinä voi syömiselläkin olla jotain tekemistä :LOL:
Viime viikolla painoa oli 67.0kg..........


pituus 171cm
Lähtöpaino 69.4kg
viikkop. +1.4kg
paino nyt 68.4



No kyllä se tästä.Täytyy kiriä paino kiinni tulevien päivien aikana.
 
tintulille tsemppi :hug: Saankos kysyä mistäpäin keski-suomea sinä olet? Meitähän on jo varsin monta täällä :wave:

Liityin tuossa kiloklubiin, kun oli muuttunut ilmaiseksi :saint: :D Saas nähdä auttaako mitään, kun en varmaan pysty joka päivä laittamaan syömisiäni ylös, tai olemaan koneella niin paljon että ehtisin kaikki kirjata. Mutta jos tämän pisteilyn avuksi jotain saisi, kun nyt on mopo karannut käsistä ja pahasti :whistle: Eilenkin söin ihan mieletömästi :ashamed:
 
Täällä laukaan kunnassa asustelen.Mistä päin itse olet?

Eilen illalla tuli vieraita grillattiin makkaraa otettiin lohi altaasta ja savustettiin....Eihän siinä jos olisin pelkkää kalaa syönyt mutta kun se makkara oli pitkästä aikaa niin hyvää :p Meni siinä sitten kaksinkappalein.

Meinasin tuossa tehdä aamupalaksi lohileivän eilen jääneestä kalasta.Kolmevuotias oli antanut aamulla makkarat ja kalan koiralle :kieh: Ja kyllähän savukala maistuu koirankin suussa.....
 
Viikko pisteilyä takana, ja voihan rähmä, paino on ihan sama!
No, syitä ei ole vaikea keksiä...pisteet menivät yli liian usein.
Mutta, jos jotain positiivista tästä keksisi, niin ehkä se, että sitä ei ainakaan tullut lisää!

Alkupaino 74kg (vko 38)
Pituus 160cm
Paino nyt 74 kg
Viikkopudotus 0 kg
Pudotus yhteensä 0 kg
Tavoite 1. 68 kg (marraskuu) 2. 65 kg (alkuvuosi)

Ei tässä muu auta kuin tiukennus, herkut pois...voi voi...mitenkäs sais kielen päältä pois sellaisen herkkujen hyvältä maistumisen? Ehkä sitten ensi viikolla putoaakin yhtäkkiä yllättäen tosi paljon *huijaanko itseäni?*

Ryhdistädy, tästä tulee hyvä viikko!
I
 
Asustellaan täällä ihan eteläosassa, mutta on Laukaan alueellakin tullut joskus pyörittyä (ei asuttu).

Mulla on kanssa sellanen tunne, että huijaan itseäni, ja välillä varmaan kuvittelen, että "lohdutus"herkut yms ei lisää kalorimäärää yhtään :ashamed: Eilenkin söin "vähän" suklaarusinoita ja pisteet meni täysin pyllylleen... Tänään on Jyväskylän reissu edessä, jospa ei tulis heti ruoka mieleen kun kerrankin pääsee kaupoille (tosin muksujen kanssa ellei mummo yllätä...) :wave:

Hauskaa viikonloppua, maanantaina katsotaan sitten tuloksia :xmas:
 
Aloitus: 23.6.
Pituus: 161cm
Lähtöpaino: 67.5kg
Tavoitepaino: 60kg
Paino nyt: 61.8kg
2 viikon pudotus: -1kg
Pudotus yhteensä: -5.7kg

Mulla jäi yks viikko tulosten ilmottelussa väliin, joten laitan nyt noin nuo tulokset. Viime viikonloppuna näytti huolestuttavalta lukemat, mut motivaatio onneks löyty taas ja sainpas tuloksia aikaseks! Hyvä minä!

Jaahas... se on sitten keski-suomi hyvin edustettuna täällä. Se on se alueellinen geenivirhe mikä täällä jyllää :LOL:

Ootteko muuten mittaillu vyötärönympärystänne? Senhän pitäs olla naisilla alle 80cm. Mä mittasin ja tulos oli 83cm. Eli mul olis tavotetta 3 senttiä... Mut jos ja kun painon saan tohon 60 kiloon ni ei mulle se senttimetrimäärä niin justiin oo.

Nyt aamukahville. Viikonloppuja naiset!

-motivaation jälleen löytänyt äiki-
 
Äiki, mun piti mitata mut en löytänyt mittanauhaa niin se jäi...

Ja www.keventäjät.fi sivuilla "Mikä BMI" kohdassa sanotaan, et naisilla se raja ois 90cm ja miehillä 100cm. Eli sulla asiat oikein hyvin!

Jatketaan...
 
Joo mittasin muuten sinne kiloklubiin vyötärönympätyksen |O Kolminumeroinen luku :headwall: :headwall: :headwall: Muutenkin tässä motivaatio tosiaankin hakusessa, yksin täällä istun kun muksut nukkuu... Söin suklaata, pussillisen sipsejä ja kolmas siideri menossa :p :eek: :ashamed: Kyllä maanantaina tulee taas painoennätyksiä :whistle: Muutenkin masentaa joku ja flunssa vaivaa :snotty: Mä en tarvii paljoa syitä syömiselle :headwall: Äiki, sulla on tosiaan motivaatio kohdillaan ja hyvin pudonnut =) Onnea :hug:
 
On sellanen tunne haluanko ihan oikeesti laihtua :'(
Viikonloppu meni taas ihan pilalle.Liikuntaa ei tullut kun jääkaapin ja sohvan välillä.Tietysti lasten kanssa pihalla.....Ei kuitenkaan lenkkeilyä :'( :attn:
Perjantai-iltana ranskalaisia ja kalapuikkoja...muun mässäilyn päälle.Lauantai-iltana pizzoja :kieh: Pitäishän mun ymmärtää ettei tällä menolla laihdu...

Äiki onnea! :flower:

Sori tää valittaminen mua oikeesti masentaa tää mun syöminen....
 
tintuli, mulla on ollut samanlaisia mietteitä tässä :eek: Kovasti haluan laihtua, mutta sitten nämä mun pisteilyt puhuvat ihan erilaista kieltä... Viikonloppu meni mussuttaessa, joten tulokset on taas ennalta-arvattavissa :headwall:
 
Eilen illalla tein taas päätöksen maha täynnä voitaikinaan valmistettua tonnikalapiirakkaa,että maanantaista alkaa taas minun laihdutukseni B)
Viritin kunnon askelmittarin käyttöön jospa se lisäisi liikuntaa.Se kun mittaa kulutetut kaloritkin. :attn:

Saa nähdä saanko keskiviikkoon mitään aikaan kun on punnitus.
Viikonloppuna tehokas liikuntamuoto oli hippa seitsemän vuotiaan kanssa.Se kun juoksi niin tosi lujaa hyvä että kiinni sain.Ja jaksaa juosta kauan.Olen myös tehnyt joutessani kyykkyjä :LOL: Tosi tehokasta reisissä tuntuu.... :D

:wave:
 
Alotin tänään pistelaskun :D

Näin aluksi olisi tavoitteena saada 5 kiloa jouluun mennessä pois. Joskus muutama vuosi sitten laihdutin pistelaskulla 9 kiloa 2 kuukaudessa, sillä tavalla et viikonloppuisin en laskenu pisteitä, eli söin hieman vapaammin. Nyt olis aikalailla samalla tavalla tarkotus pudottaa painoa.

Taustatietoa hieman, et mulla on puolivuotias poika ja olisi tarkotus päästä samoihin mittoihin kuin ennen raskautta. Pääsinkin jo, mut kun imetys loppui ja jäin leskeksi :'( niin tuli hommattua tuota painoa lisää lohtusyömisellä.

Elikkäs:
Paino: 72.1 kg
Pituus: 172 cm
Tavoite: 67 kg (näin aluksi, ennen raskautta 62 kg)

Eli näistä lähetään.
 
Aloitus 1.9.2008
pituus 160 cm
lähtöpaino 94 kg
viikkopudotus -2 kg
kokonaispudotus -5 kg
paino nyt 89 kg

:eek: Kääk, en kerenny eilen rapsaamaan tänne!
Ihme homma, oon mässäilly koko viikon ja paino oli silti pudonnu, höh!
Motivaatio on 0, tuli menkat pitkästä aikaa ja syötättää niin ettei mitään rajaa ja näin huonolla itsekurilla varustettu tyyppi kun minä niin ei onnistu pisteilyt tällä hetkellä ja kuntoilukin heikkoa. Olis otettava vaan se tiukka ote niskavilloista!

Mutta tyytyväinen pitää olla tuohon kuukausisaldoon -5KG!

Kactus ja Muumi83 Tervetuloa joukkoon!
Tintuli ollaan naapurikunnista! :wave:

Tsemppiä joka pirkolle!!!

 
Kactus, tervetuloa mukaan ja osanottoni menetyksestäsi :hug:

Mehtikselle olen aivan kade, mun laihdutukset on menneet päin peetä ja sulla on kuukaudessa noin paljon pudonnut :flower: Onnea B)

Nyt tässä yritetään kovasti pisteillä, vaikka kaapille tekis mieli mennä :ashamed: Ainakin tänään on vaikeeta, kun koko illan oon kotona...
 
Eipä paljon kehumista paino tänään 68.8 eli kohta lähtökuopissa ollaan :ashamed:
herkkupeppu :flower:

No kyllä se tästä kun saisin itteeni niskasta kiinn. :whistle: Tänään on hyvä päivä alkaa taas :LOL: pistelasku.
Ruoaksi ajattelin laittaa kanawokkia eikös se aika kevyttä ole =)
 
Tuli vaan mieleen onko teillä muilla askelmittaria käytössä? Viritin itselleni tuon mittarin siihen sai laittaa juoksu tai kävelyaskeleet.Laitoin kävelylle,koska en kumminkaan jaksa juosta lenkkiä kokonaan.
Tänään on tähän mennessä tullu 11048 askelta.Onko hyvä?
Kävin aamulla 40 min lenkillä =)

Kyllä se tästä... :)

Jatketaan.....!
 

Yhteistyössä