Mulla on herpeksen estolääkitys, rv. 41. Silti tänään tuntunut herpestyyppisiä pistelyjä suunnilleen sielläpäin missä aiemminkin oireillut, ainakin samalla puolella kehoa. Yleensä viime vuosina on vain pistellyt, rakkuloita on ollut tosi harvoin. Mutta nyt synnytys voi olla edessä milloin vaan. Mietin, onko tämä todella herpespistelyjä vai voiko tuommoisia pistelyjä olla muutenkin? Mitenkähän sairaalassa asiaan suhtaudutaan? Olen kuullut, että tauti voi tarttua pistelyvaiheessakin, mutta onko pelkkä pistely riittävä syy sektioon. Harmittaa, koska mitään muuta en halua kuin että vauva jo syntyisi ja nyt pitää oikeastaan toivoa, että ei vielä pariin päivään, jospa sitten olisi taas ohi, viimeksi kesti 2 päivää ilman estolääkkeitä.