Pisteistä...

Heips!!!
Aloitin taas pisteilyn viikko sitten. Mutta minulla on sen verran vanha Ostajan opas, että paria käyttämääni tuotetta en sieltä löydä... Voisko joku auttaa...?
Eli paljonko on pisteitä näissä 3% fetajuustoissa??? Ja Paussi-kekseissä???
Oon noista Pausseista nyt merkannut 1,5/kpl... Fetaa en oo vielä avannut.
Kiitokset jos joku viitsii vaivoitella nämä.
Ps. Ekan viikon pudotus 2,7kg. Nesteet lähti vissiin veks. Nyt sit tasaantuu. Mutta kummasti motivoi. Tsemppiä muillekin... =)

Minni73 harmaana
Elikkäs Fetajuusto rasvaa max 10% = 20 g/1 piste
Paussi-keksiä en löydä minäkään mutta voit laskea sen:
kcal:60+rasvaa g:10 = pisteet/100g

toivottavasti tästä nyt on apua! Onnea matkaan!

Ite pisteilin 2 kk:tta ja paino laski yhteensä 3 kg :( Ei siis ole minun juttu vaikka kuinka tarkoin laskin pisteet ja harrastin liikuntaa niin ei vaan tippunu paino. Ja se syötätys oli ihan hullua kun tuntu että on kokoajan nälkä! Nyt tässä mietin että mitähän seuraavaksi kokeilis, kun on kuitenki 15 kg ylimääräistä :(

Kiitokset..
Tuon alle 10% löysin minäkin, mutta tässä toiveekkaana ;) ajattelin, että josko tuosta 3% menis vähemmän... :whistle:
Harmi, että pisteet ei toimineet sun kohdalla. Itellä olis jotain 10 kiloo tavoitteena... Olen kyllä monesti tiputtanut tuonne 8-kymppiin mutta siihen aina loppuu into ja on liian tyytyväinen itseensä. Ja sit kilot hiipii takaisin, kun palaa takaisin vanhaan herkutteluun. Tänään vaaka näytti 84,3kg. Pituutta mulla 173cm. 75 kiloa olis mulle tosi unelmapaino!!!

Ou jee!!! Just tota, Yötär, ajattelinkin, että niistä menis vähemmän. Ja oon ihan tottunut niitä syömään ja ovat mielestäni aivan hyviä. Varsinkin tuo valkosipulilla maustettu. Ei tarvi lisätä mitään kastiketta, kun vs tuo mukavasti makua.
Kiitoooooooosh! :flower:

Yhteistyössä