Pistän Citymarketin boikottiin!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttää...

Vieras
Mä käyn yleensä Prismassa, koska meidän talouden kannalta sieltä saa paremmat bonukset ym. Nyt olen 3viikon sisällä käynyt 2 kertaa cm:ssa, ihan vaan jostain kumman syystä.. Ekalla kerralla ostin valmiiksi vanhaa juustoa, jonka harmikseni huomasin liian myöhään (olin kuitin jo ehtinyt kadottaa). Tänään ostin UUTUUS tuotteen Graninin smoothien, joka on kanssa valmiiksi vanhaa... Onneksi mulla on kuitti tallella... Ärsyttää vaan mennä uudestaan kauppaan kun ostaa valmiiksi kakkaa... Vaikka tapana on ollut tarkistaa aina päivämäärä, niin näissä tapauksissa sekin jäi väliin :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Mulan:
No kyllä tollasta voi käydä missä vain.

Ite kyllä asioin muutenkin mieluummin s-kaupoissa, kun siellä on paljon halvempaa.

Niin voinkin, mutta huono kuvahan tosta jää kun noin käy heti toistamiseen.

Joo, tuttu juttu. Mies kävi viime perjantaina samaisessa kaupassa ja osti paistin sieltä lauantaiksi. Tietenkään mies ei katsonut sen vertaa, että katsoisi päivämäärän... No sehän oli tietenkin myyty täyteen hintaan vanhana.

Boikottiin en cittaria viitti laittaa. Mies sai kyllä kuulla sellaisen nalkutuksen että varmasti muistaa vastaisuudessa katsoa päiväykset. :whistle: Nimim. *Päiväysten kyttääjä*

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ite kyllä asioin muutenkin mieluummin s-kaupoissa, kun siellä on paljon halvempaa.

mut tuohan on ihan sun oma moka, kun et jo kaupassa oo kattonu päiväyksiä. turha siitä on sitte kauppaa syyttää jos ei ite sen vertaa huolehdi

S-kaupas halvempaa? no ei todellakaan. Tutkimuksienkin mukaan s-kauppa on kallein. Prismat sun muut.. ootko huomannut ettei niis oo ees koskaan mitään järkeviä tarjouksia?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

mut tuohan on ihan sun oma moka, kun et jo kaupassa oo kattonu päiväyksiä. turha siitä on sitte kauppaa syyttää jos ei ite sen vertaa huolehdi

Kyllä mä sen verran "luotan" kauppoihinn, että eivät vanhaa myy...

Ei muuten ole kuluttajan tehtävä katsoa onko päiväys jo mennyt. Kaupassa EI saa olla myynnissä mitään, jonka viimeinen käyttöpäivä on mennyt. Ja parasta ennenhän on eri juttu, sen kai muistatte... Mutta ei parasta ennen tuotteitakaan voi 'vanhana' myydä täyteen hintaan.

Prisma on meidän perheen ostoksille halvin. Prismassa täytyy myös olla varuillaan, loska päiväkset eivät ole aina hyviä, mutta vanhaa ei siellä ole koskaan nenäni eteen tullut. Mutta kauppa jossa ei tavara kierrä ja myydään vanhaa, ei saa minua vakiasiakkaaksi

S-kaupas halvempaa? no ei todellakaan. Tutkimuksienkin mukaan s-kauppa on kallein. Prismat sun muut.. ootko huomannut ettei niis oo ees koskaan mitään järkeviä tarjouksia?

Onhan tuo mahdollista, mutta mikä tutkimus. Loogisesti toisin päin, koska k-kaupassa on se kauppiasporras enemmän välikäsiä, jotka vievät siivun voitosta. Ja loppu jaetaan osakkeenomistajille, toisin kuin ässässä jaettava ylijäämän palautus

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:

Onhan tuo mahdollista, mutta mikä tutkimus. Loogisesti toisin päin, koska k-kaupassa on se kauppiasporras enemmän välikäsiä, jotka vievät siivun voitosta. Ja loppu jaetaan osakkeenomistajille, toisin kuin ässässä jaettava ylijäämän palautus

Jos sulla on s-kortti, sinähän olet tehnyt sijoituksen osuuskuntaan.

http://www.kuluttajavirasto.fi/Page/348c20b1-30f9-4a8d-96dd-5fa4b8f9ad34.aspx?groupId=2809227d-50ac-4c71-8fef-7f4b502891b4&announcementId=23f1a3cc-d403-4cda-9bcb-e9f315aa7c7c&refererUrl=%2fPage%2f7a2d09ab-8c71-4775-8239-842c919245c3.aspx

Eli k-kaupat on kalliimpia kuin s-ryhmän kaupat tai lidl.

Ostin yhtenä päivänä sellaisen Dr Oetkerin marjavanukkaan. En katsonut päiväystä (vaikka yleensä teen niin). Olisin syönyt sen seuraavana päivänä, mutta olikin mennyt jo vanhaksi :(
Olin joskus vuosia sitten isossa marketissa töissä, ja siellä laitettiin punaiset laput jo seuraavanakin päivänä päiviintyviin tuotteisiin.

Ei olekaan kun normihinnat on Cittarin tarjoushintoja alhaisempia. Olen huomannut.
Ja olen huomannut myöskin sen että täällä K-kaupassa monesti vanhaa lihaa. Kerran oli VIIKON vanhaa...

Yhteistyössä