Pistäisinkö välit poikki kokonaan kaverin kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TooQT2BSTR8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TooQT2BSTR8

Aktiivinen jäsen
13.02.2008
3 251
0
36
Mulla alkaa olla hermo tosissaan pinkeellä yhden kaveripariskunnan kanssa... tai siis oikeestaan sen naispuolen kanssa.
tutustuttiin muutama kuukausi sitten kun meidän äijät on jo entuudestaan kavereita. Nyt sit ollaan saatu niistä oikein riesa. Joka ikinen päivä se nainen soittaa tai laittaa viestiä, että tullaan illalla käymään. Ei auta mikään, vaikka kuinka sanoisin, et mä olen väsynyt ja miehellä on vaikka mitä hommia, niin silti muutaman tunnin välein se varmistaa, et josko sittenkin voisivat tulla :headwall:
Sitten jos ne tänne ottaa, ne istuvat vähintään sen neljä tuntia illasta tossa sohvalla ja odottavat iltapalaa ja saunaa. kiva. Ja itse kun on pakko tän pahoinvoinnin takia syödä vähän väliä niin en ilkee olla tarjoomatta vieraille :ashamed:
Sen lisäksi että se soittelee ja pyytää saada tulla kylään, se soittelee valittaakseen joka helvetin asiasta. Mä en ihan rehellisesti jaksa enää kuunnella, kun sillä ei ole mistään positiivista sanottavaa. Sitten kun itsellä painaa mieltä monikin asia, niin ei jaksais aina vaan toisten murheita kuunnella.
Mieleni tekisi siis kokonaan pistää välit poikki, kun ei edes suoraan sanominen auta mitään. tyhmäkö lie... Se vaan sitten tietää sitä, että ne välit menisi myös sen miehen kanssa ja sitä taas en halua.
Ahistaa vaan ajatuskin siitä naisesta tossa sohvalla lojumassa :x

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Entä jos majotutte heille muutamaksi illaksi? Lääkäri on suositellut sinulle välipaloja, mutta et muistanut ottaa niitä mukaan, pyyhkeen kyllä muistit. =)

Kun siinä on semmoinen juttu, et mä en voi niillä käydä juuri ollenkaan kun niillä on niin paskaista et ällöttää :whistle:

Jätä vastaamatta viesteihin/puheluihin! Äläkä avaa ovea, luulisi siitä tajuavan vihdoin... Ei ole mikään pakko viettää aikaa ko. naisen kanssa vaikka ukkonne ovatkin kavereita.

Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:
Älä vastaa puhelimeen. :)
Mulla on ainakin toiminut liian innokkaiden ihmisten kanssa.

Joo, olen yrittänyt totakin. tuloksena varmaan 20 vastaamatonta, lukuisia ääniviestejä ja tekstareita... Mutta pakko se on taas yrittää sitä.
Ei voi puhelinta kiinnikään pitää kun mun pitää olla muille tavoitettavissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:
Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:
Älä vastaa puhelimeen. :)
Mulla on ainakin toiminut liian innokkaiden ihmisten kanssa.

Joo, olen yrittänyt totakin. tuloksena varmaan 20 vastaamatonta, lukuisia ääniviestejä ja tekstareita... Mutta pakko se on taas yrittää sitä.
Ei voi puhelinta kiinnikään pitää kun mun pitää olla muille tavoitettavissa.

Oot vaan sinnikäs! Me tuetaan sua.

Alkuperäinen kirjoittaja +:
Jätä vastaamatta viesteihin/puheluihin! Äläkä avaa ovea, luulisi siitä tajuavan vihdoin... Ei ole mikään pakko viettää aikaa ko. naisen kanssa vaikka ukkonne ovatkin kavereita.

No kun mäkin pidän siitä miehestä, mutta jos se tulee meille niin tulee se akkakin. Ja jos pannaan sen naisen kans välit poikki niin siinä menee sit se mieskin ja se olis harmi. Mut ei kai tässä kohta enää muukaan auta :(

Itse en laittaisi ainakaan heti välejä poikki, vaan koittaisin harventaa kyläilyjä. Mielestäni voit sanoa, että sinulla on pahaolo ja haluat levätä. Tai ehdotat että tulette heille. Ja todellakin pidä puhelin päällä, ja anna soida/viestitellä ihan murheita tuntematta, ei kukaan voi olettaa että aina vastaa vaikka typerältä itsestä tuntuisi. Mutta minusta on ainakin typerämpää, jos aikuinen ihminen soittaa toiselle 20 kertaa eli ongelma on hänen ei sinun. Ei se kännykkä tarkoita, että on 24/7 tavoitettavissa. Syitäkin keksii vaikka millä, olitte saunassa kännykkä jäi kauppareissun ajaksi kotiin jne. Eli näytätte että teillä on oma elämä eikä puhelin kasva sinussa kiinni.

Sepä se, että vaikka mä kuinka olen sanonut että mulla on huono olo tai oon väsynyt tai et ihan vaan haluan olla miehen kanssa kahdelleen kotona, niin tollo ei tajuu :/ Ei vaikka miten soraan sanon. No tällä viikolla en vastaa sille ollenkaan niin katsotaan joskos se hieman asettuis.

Ilmeisesti ovat lapsettomia, eivätkä tiedä millaista raskauspahoinvointi tai ylipäätään raskaana olo on. Itselläkin oli kavereita joille lapset ja lapsen saaminen oli täyttä utopiaa, tulivat ja menivät miten lystäsivät. Ensin myötäilin mutta raskauden edetessä tajusin, että tämä on meidän koti, meidän säännöt. Eli puhelin oli illat kiinni tai äänettömällä, jos halusimme olla rauhassa. Sitkeimmätkin sen lopulta ymmärsivät, että meidän elämä ei ole samanlaista enää kuin ennen lapsia. Ei pienen vauvan kanssa jaksa kestitellä iltakausia roikkuvia vieraita, oli vauva mahassa tai sen ulkopuolella =) rankempaa se on alkaa takoa sitä aikuisten ihmisten kalloon vauvan syntymän jälkeen.

Voisitkos sä sanoa sille miehelle, että alkaa vähän rassaamaan kun koko ajan akkas soittelee ja kärttää kylään. Sano että ei millään pahalla, mutta sulla on oikeesti paha olo ja tarttet aikaa levähtää ja olla rauhassa. Josko se sais sitten taottua sille naiselleen kalloon vähän järkee.

Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:
Eikö niillä ole ollenkaan omaa elämää? :o Voimia!

Ilmeisesti ei ole....
se naikkonen valittikin joskus että kun ei oo oikein kavereita ja mä sitä silloin hieman ihmettelin, kun se oli silloin alussa ihan ok. Nyt en ihmettele enää yhtään :D Riesa!!

Sikäli mä ymmärrän, et ne ei viihdy kaksistaan kotona. Kukapa siellä viihtyis, kun talo on kuin pommin jäljiltä... Ja jotenkin ne on niin tympeitä toisilleen, ei minkäänlaista hellyyttä tai edes ystävyyttä tunnu olevan niitten välillä, et ei ihme jos eivät kahdelleen viihdy.
Siksi on varmaan vaikea ymmärtää, et jotkut viihtyvät kotonaan ja ihan kahdelleenkin :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
saaks sun kännykässäs niin että laitat sen numeron estoon, eli ei voi soittaa sullepäin..

ei saa, mä oon yrittäny kyllä :D

Harmi sun pitää sit haastaa sille ukolle et tykkää siitä ku koko ajan ramppaatte ja miehelles kanssa. Jos sekään ei tehoa niin ehkä pieni tuuletus voisi tehdä terää ettet pidä yhteyksiä

Alkuperäinen kirjoittaja syystyttönen:
voi että... mitähän tähän sanoisi. joo, minä ainakin ilmoittaisin puhelimessa reilusti ettei olla kotona. on meno. ja jos tulisi oven taa, en avaisi ovea.

juuh, totakin ollaan jo monesti käytetty :D seurauksena hillitön utelu et monelta ollaan kotona ja voidaanko sitten tulla. parasta oli, kun tyypit soitti yhdentoista jälkeen illalla et voitasko tulla käymään... eipä otettu, kun miehelläkin on aamuisin viideltä nousu :whistle:
ja kerran sanoin et voitte te pariksi tunniksi tulla, mutta kahdeksalta mulla on muuta menoa, niin se sano et eipä viitsi vaan kahden tunnin takia tulla ja syyyyvä huokaus :laugh:

Yhteistyössä