Pitäs kyllä tuijottaa vähän intensiivisemmin, mutta vallan eri näköistä ruutuaAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Aijai,älä tuijota liikaa konetta
Auts! Mä olen joskus polttanu jalan päälisen kaurapuurolla Mutta se oli järkyttävän kipeä kauan, eikä mitkään kengät sopinu |OAlkuperäinen kirjoittaja Merlion:Minakin tunaroin itse, tein karjalanpiirakoita. Kattilassa sitten lammitin maitoa seka voita. ja arvaa vaan tippuiko mulla se kuuma maitokattila pitkin keittiota? Sain jalallekin kuumaa maitoa. ja mika sotku keittiossa |O
Loysin meidan Fair Pricesta Suomesta tuotua luomuruisjauhoja =)Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Auts! Mä olen joskus polttanu jalan päälisen kaurapuurolla Mutta se oli järkyttävän kipeä kauan, eikä mitkään kengät sopinu |OAlkuperäinen kirjoittaja Merlion:Minakin tunaroin itse, tein karjalanpiirakoita. Kattilassa sitten lammitin maitoa seka voita. ja arvaa vaan tippuiko mulla se kuuma maitokattila pitkin keittiota? Sain jalallekin kuumaa maitoa. ja mika sotku keittiossa |O
Saako sieltä ruisjauhoja piirakoihin, vai oletko tuonu suomesta?