Pistän paremmaksi kun Savanna ja vehnäjauhot

Neiti 2,5 vuotta istui sylissä ja piirsi huomaamattani yhden tärkeän paperin täyteen...jotain |O
Palstamammojen lapset senkun jyrää ja hoitamattomana laittaa palikat sekaisin. Nyt se kuuluu kaivavan eteisen laatikoita :LOL: :LOL:

Minakin tunaroin itse, tein karjalanpiirakoita. Kattilassa sitten lammitin maitoa seka voita. ja arvaa vaan tippuiko mulla se kuuma maitokattila pitkin keittiota? Sain jalallekin kuumaa maitoa. ja mika sotku keittiossa |O

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Minakin tunaroin itse, tein karjalanpiirakoita. Kattilassa sitten lammitin maitoa seka voita. ja arvaa vaan tippuiko mulla se kuuma maitokattila pitkin keittiota? Sain jalallekin kuumaa maitoa. ja mika sotku keittiossa |O
Auts! Mä olen joskus polttanu jalan päälisen kaurapuurolla :LOL: Mutta se oli järkyttävän kipeä kauan, eikä mitkään kengät sopinu |O
Saako sieltä ruisjauhoja piirakoihin, vai oletko tuonu suomesta?

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Auts! Mä olen joskus polttanu jalan päälisen kaurapuurolla :LOL: Mutta se oli järkyttävän kipeä kauan, eikä mitkään kengät sopinu |O
Saako sieltä ruisjauhoja piirakoihin, vai oletko tuonu suomesta?
Loysin meidan Fair Pricesta Suomesta tuotua luomuruisjauhoja =)

Meillä poitsu 2v piirtelikin taideteoksen olkkarin seinään, kun koneella istuin :whistle: Ajattelin vaan, että onpa poitsulla rauhalliset ja kivat leikit, kun niin hiljaa viihtyi. No ehkä saan vaan nopeammin uudet tapetit olkkariinkin nyt kun on noi tuhottu. Kynät on nyt kyllä nostettu riittävän ylös.

Yhteistyössä