PISTÄKÄÄ kuvia omasta kodista ja sisustuksesta, on kiva katsoa......

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Kiitos. Tuo pöytäliinahan on oikeasti sellanen valmisverho. Harmi sinänsä kun verhokankaissa värit on aina niin löyhässä, et tuokin pöytäliina/valmisverho on jo ihan kulahtanu pesujen takia...
Hyvä tietää, ettei kannata sitten pestä verhoja turhan usein ;)

Sinulla on tuollainen haaveilemani pitkä ruokapöytä, johon mahtuu paljon ruokailijoita kerralla. Olen kateellinen!

Kotisi näyttää muutenkin niin harmoniselta ja viihtyisältä...
 
Mäkin tykkään ammeesta, mutta saa nyt nähdä miten sen kanssa käy kun tulee se putkiremppa. meillä olis mahdollisuus saunaankin mutta ei olla viä poäätetty halutaanko sellasta. Se kumminkin maksaa sitten enemmän ja suurin osa isosta vaatehuoneesta menis siihen sitten.
 
meillä olis mahdollisuus saunaankin mutta ei olla viä poäätetty halutaanko sellasta.
Oma sauna on ajatuksena kiva, mutta kun joskus asuttiin huoneistossa, jossa sellainen oli, en niin tykännyt.

Semmoseen pieneen kerrostalosaunaan ei mahdu kerrallaan montaa saunojaa. Meen saunassa löylyt oli aika kuivat ja kuumat myös, eikä saunominen ollut kovin tunnelmallista jotenkin, kun kylppärissä sitten peseydyttiin jne.

Nyt meillä on oma saunavuoro taloyhtiön saunassa, ja sitä aina oikein odotetaan, on sellainen lauantai-illan kohokohta :)
 
Oma sauna on ajatuksena kiva, mutta kun joskus asuttiin huoneistossa, jossa sellainen oli, en niin tykännyt.

Semmoseen pieneen kerrostalosaunaan ei mahdu kerrallaan montaa saunojaa. Meen saunassa löylyt oli aika kuivat ja kuumat myös, eikä saunominen ollut kovin tunnelmallista jotenkin, kun kylppärissä sitten peseydyttiin jne.

Nyt meillä on oma saunavuoro taloyhtiön saunassa, ja sitä aina oikein odotetaan, on sellainen lauantai-illan kohokohta :)
Niin no just tota mekin ollaan mietititty. Ja myös siltä kantilta asiaa että mikä hyödyttää jälleenmyynnin kannalta. Ei me kumminkaan tässä varmaan hirveen montaa vuotta enään asuta. Monet ei haluu kämppää jossa on kylpyamme, varsinkin jos suihkussakin on sitten käytävä ammeessa. Meitä se ei kylläkään haittaa. Ammeessa on ihana loikoilla, varsinkin näin kylmällä ja mää usein nukunkin siä päiväunia :D
 
Monet ei haluu kämppää jossa on kylpyamme, varsinkin jos suihkussakin on sitten käytävä ammeessa. Meitä se ei kylläkään haittaa. Ammeessa on ihana loikoilla, varsinkin näin kylmällä ja mää usein nukunkin siä päiväunia :D
Voisin kuvitella, että kylpyamme voisi olla ihan myyntivaltti, kun niin monissa asunnossa se on poistettu.

Minä ainakin arvostaisin :)
 
"sisustaja"
No nytpäs kysyn, Turkilmas ja muutamat muutkin, mikä tarkoitus noilla kappaverhoilla on? Onko ne teille vaan koristuksia, siis teistä ikkuna näyttää kivemmalta kapan kanssa? Ei ole tarkoitus kettuilla, en vaan ole ikinä ymmärtänyt mikä funktio niillä on, miksi ihmeessä ihmiset niitä käyttää? Ne pimentää suhteettomasti, peittää taivaan ja näkymän niin, ettet itse näe ulos, mutta sisään kyllä näkee...?
 
[QUOTE="sisustaja";25559746]No nytpäs kysyn, Turkilmas ja muutamat muutkin, mikä tarkoitus noilla kappaverhoilla on? Onko ne teille vaan koristuksia, siis teistä ikkuna näyttää kivemmalta kapan kanssa? Ei ole tarkoitus kettuilla, en vaan ole ikinä ymmärtänyt mikä funktio niillä on, miksi ihmeessä ihmiset niitä käyttää? Ne pimentää suhteettomasti, peittää taivaan ja näkymän niin, ettet itse näe ulos, mutta sisään kyllä näkee...?[/QUOTE] Mäkään en ymmärrä näitä. Mun yhdellä kaverilla oli keittiön ikkunassa kaihtimet ja sivuverhot+kappa ylhäällä ja alhaalla ja sieltä ei kyllä mitään nähny ulos.
 
"nanna"
nyt ku kattoo nii tää meidän koti ei kyl näytä silt et tääl asuis 25v ihmisiä, mutta meidän kotii on useimmat tavarat vaan eksyny eikä niin et oltais hirveesti mietitty minkä tyylisessä talossa halutaan olla. Iso osa tavaroista on justiinsa mun mummolta ja miehen mummolasta ym. Ja osa on haettu ihan vaan Ikeasta ku muutettiin saman katon alle ja piti saada huonekaluja jostain ja edullisesti.
 
Turkilmas
[QUOTE="sisustaja";25559746]No nytpäs kysyn, Turkilmas ja muutamat muutkin, mikä tarkoitus noilla kappaverhoilla on? Onko ne teille vaan koristuksia, siis teistä ikkuna näyttää kivemmalta kapan kanssa? Ei ole tarkoitus kettuilla, en vaan ole ikinä ymmärtänyt mikä funktio niillä on, miksi ihmeessä ihmiset niitä käyttää? Ne pimentää suhteettomasti, peittää taivaan ja näkymän niin, ettet itse näe ulos, mutta sisään kyllä näkee...?[/QUOTE]

Mä olen jostain syystä aina tykännyt keittiössä (ja kodinhoitohuoneessa) kapasta enemmän kuin sivuverhoista. Ja onpa muuten kuopuksen huoneessakin kappa :). Missään ei siis ole lisänä sivuverhoja, ainoastaan kappa.

Jostain syystä en osaa edes kuvitella sivuverhoja keittiöön ja toisaalta mua häiritsisi jos verhot osuis tuohon työtasolle. Ja jos ei osuis, niin sitten ne näyttäis liian lyhyiltä.

Kyllä mä näen ulos vaikka kappa onkin :D. Ja toisaalta mua ei pahemmin häiritse jos ja kun metsän eläimet näkee meille sisään. Muita ei pahemmin olekaan näkemässä :).
 
"mjau"
[QUOTE="nanna";25559572]

Siinä kuistilta ja keittiöstä, ei kyllä mitään tuoreita kuvia.[/QUOTE]

Ihana kesäinen kuisti ja lautalattiat! Viihtyisin tommosessa vanhassa talossa=) Niissä on tunnelmaa ja elämän makua.
 
[QUOTE="Vieras";25559397]Kerrostalossa eteinen on usein aika hankala sisustettava, kun on niin kapea. Ja kuitenkin varsinkin lapsiperheessä sinne on tapana kasautua yhtä sun toista...[/QUOTE]

Jep, ei yhtään käytännölliset eteiset kerrostalossa. Ahtaat, kapeat. Ja sinne kun kuitenkin pitäisi saada mahdutettua suht paljon tavaraa.
 
"vieras"
[QUOTE="nanna";25559572]

Siinä kuistilta ja keittiöstä, ei kyllä mitään tuoreita kuvia.[/QUOTE]

Sulla on tosi kaunis koti. Meillä alkaa koht puolin lattia remontti, täytyy laittaa tuo maalattu lautalattia vaihtoehdoksi.
 

Yhteistyössä