Pissittääkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suihkussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suihkussa

Vieras
Olen suikussa. Ovi käy. Tulet kapakasta kotiin. Kuulen, miten riisut kenkäsi eteisessä. On hiltaista luulen sinun menneen jo nukkumaan, kun pesuhuoneen ovi aukenee. Olet alasti, irstas ilme kasvoillasi. Komennat minut selälleni suihkun lattialle. Tulet seisomaan kasvojeni ylle. Annat hetken nauttia näkymistäsi. Laskeudut kyykylleen. Näen sykkivän. Avonaisen pillusi. Hierot klituaasi, puhut rivoja ja kohta kultainensuihku ryöpsähtää kasvoilleni. Komennat minua aukaisemaan suuni ja ottamaan loput...

Olen suikussa. Ovi käy. Tulet kapakasta kotiin. Kuulen, miten riisut kenkäsi eteisessä. On hiltaista luulen sinun menneen jo nukkumaan, kun pesuhuoneen ovi aukenee. Olet alasti, irstas ilme kasvoillasi. Komennat minut selälleni suihkun lattialle. Tulet seisomaan kasvojeni ylle. Annat hetken nauttia näkymistäsi. Laskeudut kyykylleen. Näen sykkivän. Avonaisen pillusi. Hierot klituaasi, puhut rivoja ja kohta kultainensuihku ryöpsähtää kasvoilleni. Komennat minua aukaisemaan suuni ja ottamaan loput...

Lasken viimeisetkin tipat kasvoillesi ja annan sinun nuolla pilluvakoni puhtaaksi. Sitten laskeudun kovana seisovan kalusi päälle istumaan ja annan sen työntyä kiimasta liukkaaseen vittureikääni...

Katson haltioitunena nautinnosta loistavia silmiäsi. Tartun rintoihisi hieron ja puristelen kauniita rintojasi. Puristelen ja hieron myös kiinteää pebaasi. Tunnen miten pillusi lihakset alkavat supistelemaan. Äänähtelet vaikeroiden, lantiosi kiihdyttää tahtiaan. Kyntesi kaivattuvat olkapäihini ja orgasmin vavisuttaessa vartaloasi, painat huulesi virtsaisia huuliani vasten...

Taisin olla turhan ronski. Ihmiset, jotka tykkäävät virtsata toisen päälle, eivät itse tykkää yhtään jos he itse joutuvat sitä maistamaan. Tai on vain muuten vaan tekninen tauko? Kerro itsestäsi minä?

Taisin olla turhan ronski. Ihmiset, jotka tykkäävät virtsata toisen päälle, eivät itse tykkää yhtään jos he itse joutuvat sitä maistamaan. Tai on vain muuten vaan tekninen tauko? Kerro itsestäsi, minä?

...Nuolen pissanmaun huuliltasi ja nousen pois päältäsi. Aloitan kovan kyrpäsi runkkaamisen molemmin käsin. Toinen käteni runkkaa terskaasi nopeutuvalla rytmillä, toisella puristan kiveksiäsi. Tunnen orgasmisi lähestyvän ja otan sinut suuhuni. Pian tunnen miten kuuma sperma sykkii suuhuni. Nautinnolla pyörittelen lämmintä, valkoista annosta kielelläni ja annan sylkeni sekoittua siemennesteeseen.
Nyt kumarrun suutelemaan sinua ja yhdessä nautimme spermasi mausta.
Taas alkaa illalla juotu siideri painamaan ja istunkin uudelleen kasvoillesi, asetan häpyhuuleni avoimelle suullesi ja annan lämpimän kusiryöpyn suihkuta nieluusi. Nieleskelet hurmiossa kuumaa virtsaani...

Tuo oli ilkeästi tehty. Tiedät miten pidän laukeamisesta sisääsi. Tuntien, miten pillusi elää ja puristelee kullinivartta. Samalla tunnen, miten orgasmisi voimistuu ja saa sisääsi syöksähtävästä spermasta pillusi aivan villiintymään. Se näykkii kulliain kuin toinen suu sulla ois. Nouset pois päältäni laskeudut kasvoilleni tarjoat mehuisan pillusi minulle nuoltavaksi. Katson miten pillusi kiiltelee spermastani ja alan nuolemaan sitä, kun painat sen huulilleni. Kieleni maistaa ensin ja seuraan sinua...

Nyt olemme molemmat yltä päältä pissaisia koska ruikin viimeiset suihkut päällesi. Nyt saat kantaa minut vuoteelle ja painaa kuuman kalusi vittureikääni kunnes lämmin sperma täyttää lemmenreikäni...

Mäkin voisin liittyä seuraan, kaluni on kuuma ja halukas painaa se sinuun pilluun, nussin sinut niin rajusti ja lopuksi täytän sut. Heti sen jälkeen toinen mies pääsee jatkamaan…

...makaat sängyssä ja jalat levällään, pillusi on turvoksissa ja maistelen sitä, sen jälkeen vaihdetaan nostelen jalkojasi olkapäälle ja painan rajusti kullin sisään…toinen mies on sinun kasvojesi edessä ja otat häneltä suihin. Olet ihan taivaassa kun saat kahta kalua samaan aikaan mutta eri ”reikiin”… Panen sua vimmatusti ja lopuksi laukean ja täytän pillusi spermalla…vedän itseni ulos ja vaihdetaan paikkaa sen miehen kanssa ja sinä imet kullini viimeistä pisara myöden…runkkaat kullini villisti ja huudat kuin peto kuuluu valtava litinä kun toinen mies nussii pillusi joka on täynnä spermaa…

Komennan sinut jälleen suihkun lattialle selällesi ja asetun hajareisin kasvojesi päälle. Raotan pillunhuuliani ja näen, kuinka silmäsi kiiluvat nautinnosta ja suusi aukeaa ammolleen, odotat taas kultaista ruiskutusta ihanasta värkistäni. Itsekin suorastaan tärisen nautinnosta. Yllätän sinut tällä kertaa suloisesti, pinnistän ja ponnistan, odotat silmät kiinni ja suu auki kuumaa hunajaa. Värisen kiimasta ja ponnistus tuottaa tulosta, ihanan kuuma kakkakikkare putoaa suuhusi ja lisää on tulossa kulta, odota vaan. Nautintomme on huipussaan, saan taas ihanan orgasmin, jonka sykkeessä loputkin kikkareet purkautuvat kiimaisesta suolestani. Kiitos rakas tästä .... ihanalta maistui, kuiskaat minulle hellästi.

Komennan sinut jälleen suihkun lattialle selällesi ja asetun hajareisin kasvojesi päälle. Raotan pillunhuuliani ja näen, kuinka silmäsi kiiluvat nautinnosta ja suusi aukeaa ammolleen, odotat taas kultaista ruiskutusta ihanasta värkistäni. Itsekin suorastaan tärisen nautinnosta. Yllätän sinut tällä kertaa suloisesti, pinnistän ja ponnistan, odotat silmät kiinni ja suu auki kuumaa hunajaa. Värisen kiimasta ja ponnistus tuottaa tulosta, ihanan kuuma kakkakikkare putoaa suuhusi ja lisää on tulossa kulta, odota vaan. Nautintomme on huipussaan, saan taas ihanan orgasmin, jonka sykkeessä loputkin kikkareet purkautuvat kiimaisesta suolestani. Kiitos rakas tästä .... ihanalta maistui, kuiskaat minulle hellästi.

Yhteistyössä