pissatulehdus raskaana..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jj

Vieras
millaisia oireita pissatulehduksessa on ja kuinka se vaikuttaa sikiöön/raskauden kulkuun?

viikkoja nyt 16+ ja ihan alusta asti ollut vessassa juoksemista..(sehan on normaalia) mutta nyt viimesimmät viikot koko ajan tuntuu että olisi pissahätä, muttei sitten tule kuin tippa :/

sitten alavatsassa koko ajan jonkinlaista tunnetta. sellasta kovaakin painetta. viime päivinä päätä särkenyt ja alkanut huimata..

osaisko joku sanoa mitä tää on?

mulla oli raskausaikana 2 pissatulehdusta. Sain antibioottikuurin molemmilla kerroilla. Oireet olisivat likitulkoon samat ku mulla. Mulla oli toinen krt tosi pahana vielä kun vertakin oli joukossa. Mutta eipä haitannu millään lailla mun raskautta joten käy siel pissatestissä niin saat lääkityksen nopsasti .

tota,noita huimaus juttuja ja päänsärkyä mul ei ollu liittyen pissatautiin!Mutta huimausta oli liittyen verenpaineen laskuun!Sekä päänsärkyä liittyen verensokeritasapainoon!

mullon just samat viikot ku sulla ja toinen antibioottikuuri meneillään. Oireeton tulehdus kylläkin tää, rutiinitarkastuksessa löyty. Nuo virtsatieinfektiot kannattaa siks hoidattaa pois, koska voivat vaikuttaa synnytyksen käynnistymiseen liian varhain. Sen takii kai ne laittaa mulleki estolääkityksen, jos tämä ei nyt tällä ohi mene. Toivottavasti menee.. Ei jaksais yhtään ylimäärästä nappia!