Pissan mukana verta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jokuvain"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jokuvain"

Vieras
Elikkäs eilen alkoi tulla ihan yhtäkkiä pissan mukana verta reilustikkin, moneen kertaan tuli ja kipu oli jäätävä, kirvelyä ja kipua alamahalla. Kävin sitten tk:n labrassa ja lupasivat soittaa kun saavat tulokset. Eilen iltaan mennessä oli kivut helpottanut ja verta ei tullut, olin käynyt tosi useasti vessassa ja juonut paljon. Nyt kuitenkin taas alkoi kamala kirvely ja verta alkoi tulla uudestaan. Soitin terkalle ja sanoi että tulehdusta on mutteivät vielä tiedä tarkalleen mikä bakteeri ja mikä antibiootti siihen tepsii, että huomiseen jos mitenkään pystyisin odottamaan. Saan kuulema hakea antibiootin aijemmin jos itse halua, sanoin suoraan että saat itse valita mitä teet.

Ei ole mulla ikinä ollut virtsatietulehdusta mutta kuuluuko siihen ihan yleisesti tuo verisyys? :/ Se vähän huolettaa, mutta ei ole kuumetta eikä selkäkipuja(niitä munuaistulehduksen oireita)

No sinuna joka tapauksessa varailisin aikaa yksityiselle,sisätautien lääkärille (erik.munuaiset,maksa ym),verisyys ei ikinä ok..vaikka selittyisikin tulehduksella.Varmuuden vuoksi..

No sinuna joka tapauksessa varailisin aikaa yksityiselle,sisätautien lääkärille (erik.munuaiset,maksa ym),verisyys ei ikinä ok..vaikka selittyisikin tulehduksella.Varmuuden vuoksi..

herranjestas, verivirtsaisuus on ihan tavallinen vti:n oire eikä yleensä ole merkki mistään vakabvammasta. Vti paranee useimmiten antibioottikuurilla, jos ei parane, sitten on lisätutkimusten aika.

Teinillä oli samat oireet ja sai lääkkeet heti. Ottivat kyllä näytteen ennen ja jälkeen hoidon, jotta näkivät että lääke on tepsinyt. Tuon yhden kerran on vaiva ollut eikä ole uusinut. Kyllä se siitä!

Yhteistyössä