Pissaatko kotona suihkussa? Entä julkisissa suihkuissa?

• Viestiketjun aloittaja `vieras
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="Tuija";23186410]Onko pakko tulla provoilemaan? Kun jotkut puhuvat täällä kuitenkin ihan tosissaankin.[/QUOTE]Mutta kun kyseessä ei ollut mikään provo. Samaan viemäriin ne jätökset menevät riippumatta siitä istuuko pöntöllä vai onko suihkussa. Kiinteää kakkaa nyt ei kukaan järkevä lähde tietenkään kantapäällä survomaan viemäriin mutta kuten sanottu jos vatsa on hieman löysällä (niinkuin itselläni ruoka-allergioiden vuoksi usein on ) on aivan sama mihin kakkaa koska vedellä on helppo huuhdella kaikki pois.

"Lissu"
En ikinä enkä missään. Suihkussa tarpeiden tekeminen on yksi niistä asioista, joita en voi ymmärtää aikuiselta normaalijärkiseltä ja normaalin pidätyskyvyn omaavilta ihmisiltä.

"sanna"
Kaksi kysymystä:
Huomaako sen, jos joku pissaa suihkussa tai altaassa? Siis jos sattuu katsomaan just silloin sinne...
Entä miten voitte uittaa lapsianne altaassa, johon te ja ehkä muutamat muutkin ovat pissanneet?

Jutta Haminasta, terkkuja :D
Mä pissaan kylässä aina suihkutilaan. :D Siis vaikken kävisi suihkussa. Pissaan siihen kyykyssä. En huuhtele. :D Kiva pila. :D

Ja kylässä kuivaan pimpsani aina johonkin vessassa olevaan pyyhkeeseen! :D

Muutaman kerran olen pissannut salaa pottaan ja sitten lorauttanut pikkuisen pissaa vieraiden kahviin tai muuhun juomaan. :D

yksi harmaana
Omassa kylpyhuoneessa kyllä, samoin luonnonvesissä, mutta en muualla enkä ainakaan uima-altaaseen :x En ole ikinä haistanut pissaa kenenkään kylpyhuoneessa, en omassanikaan, joten urbaanilegendaa tuo, että se pissa siellä alkaisi haista sen enempää kuin vessassa. Alasahan se menee veden huuhtomana molemissa.

plm
[QUOTE="Lissu";23186591]En ikinä enkä missään. Suihkussa tarpeiden tekeminen on yksi niistä asioista, joita en voi ymmärtää aikuiselta normaalijärkiseltä ja normaalin pidätyskyvyn omaavilta ihmisiltä.[/QUOTE]

Entä kuukautisveri? Sen vuotamista en ainakaan itse osaa pidätellä enkä halua käyttää tamponia koska haluan peseytyä suihkussa kunnolla.

"hitto"
Mä pissaan kylässä aina suihkutilaan. :D Siis vaikken kävisi suihkussa. Pissaan siihen kyykyssä. En huuhtele. :D Kiva pila. :D

Ja kylässä kuivaan pimpsani aina johonkin vessassa olevaan pyyhkeeseen! :D

Muutaman kerran olen pissannut salaa pottaan ja sitten lorauttanut pikkuisen pissaa vieraiden kahviin tai muuhun juomaan. :D
mä taidan tuntea sut... naapurini? ex-ystäväni... arg.

"vieras"
TIEDÄTTEKÖ MITEN USEIN UIMAHALLISSA VAIHDETAAN VESI? Hups tulipa huudettua.. No ainakin täällä missä me asumme, niin kahden vuoden välein. Eli aika monet kuset siellä altaassa

Yhteistyössä