Pissaatko kotona suihkussa? Entä julkisissa suihkuissa?

• Viestiketjun aloittaja `vieras
  • Ensimmäinen viesti
kyllä
Aina julkisissa kuten uimahallit ym ja pissaan altaaseenkin kuten kesällä jos olen järvessä/meressä/joessa niin en minä sen takia ala pois nousemaan.
Kotona aina wc pyttyyn :)

"ellu"
Yks tuttu kyllä pissaa kotona suihkussa. Kävin nimittäin kerran sien kotona suihkussa ja se haisi niin pissalle, että YÖK!!!

En ikinä pissaa sisätiloissa muualle kuin pyttyyn.

"ellu"
[QUOTE="ellu";23185692]Yks tuttu kyllä pissaa kotona suihkussa. Kävin nimittäin kerran sien kotona suihkussa ja se haisi niin pissalle, että YÖK!!!

En ikinä pissaa sisätiloissa muualle kuin pyttyyn.[/QUOTE]

Kaiken lisäksi oon ollu sairaalassa siivoojana ja tottunut siihen, että aina eritteiden jälkeen suihkuhuone desinfioidaan. En edes jaksaisi olla desinfioimassa omaa suihkuhuonetta vähän väliä. (toki lasten jäljiltä ja kuukautisten aikaan joudun sitäkin tekemään...)

plm
Kotona kyllä, muualla en. Kotona siivoan kylppärini kerran viikossa ja kuukautisvuotokin menee suihkuveden mukana viemäriin niin en näe mitään estettä miksen voisi pissata suihkussa.

"vieras"
Totta kai. Joskus myös kakkaankin jos sattuu olemaan vatsa vähän löysemmällä että on helppo huuhdella viemäristä alas. Säästää aikaa aamulla kun voi hoitaa monta asiaa kerralla.

"Tuija"
[QUOTE="vieras";23186396]Totta kai. Joskus myös kakkaankin jos sattuu olemaan vatsa vähän löysemmällä että on helppo huuhdella viemäristä alas. Säästää aikaa aamulla kun voi hoitaa monta asiaa kerralla.[/QUOTE]

Onko pakko tulla provoilemaan? Kun jotkut puhuvat täällä kuitenkin ihan tosissaankin.

Yhteistyössä