Pisin aika, jonka ootte istuttaneet lapset videoden ääreen? järkkyä joo...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piritta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piritta

Vieras
Meille tulee huomenna vieraita ensikyläilylle,koti oli kuin kaaos ja noi kaksi 3- ja 5-v. ovat muuten koko ajan toistensa kimpussa vaikka mitä muuta hommaa keksisi. Riidaksi aina menee, vaikka sitten muovailuvahan värijaosta...

Eli tänään ovat töllöttäneet jo liki 5 tuntia muumeja ja nalle puhia ja ite pidän nyt siivouspaussia. Häpeän kyllä ihan sikana, mutta ei tule tavaksi... Kunhan nyt ripittäydyn teille. Mulla on kuravaatteet vielä sateenvarjon alla ;).

Miten sä teet sen? :D

Mun 3 v ja 5 v eivät jaksa katsella mitään lastenohjelmia/-leffoja kovinkaan kauan. Esikoinen jaksaa katsoa ehkä yhden reilun tunnin pätkän, jos se on tosi hyvä ja iiiiihana tyyliin Barbie :D, kuopus katsoo Palomies Samin tms ja se on sitten siinä.

Meidän lapset oli kipeinä tuossa talvella viikonlopun ja silloin katsottiin sormusten herrat kaikki kolme....kolme tuntia siis joka päivä...pe, la ja su....siinä tervehtyivät hyvin. Tehtiin iso siskonpeti lattialle ja siinä sitten oli niin lapset kuin koiratkin :D

meilläkin katsotaan kun pitää siivota tai niinkuin tänään kun vettä tulee! tuskimpa ne lapset siitä kärsii jos ei kuitenkaan ihan joka päivä katso telkkaria!

nou hätä!

Paljonhan meillä tulee täyteen? Pikkukakkosta juuri katsoo. Muumeja katsonut ainakin 5 jaksoa ja yhtä elokuvaa puoliväliin toi 4v. Sen lisäksi puol tuntia tietokoneella ;) Minkäs teet, kun ulkona sataa ja äidinkin saatava jotain täällä aikaiseksi.

Kun minä olen ollut tosi kipeänä, lapset saavat katsoa videoita. Ja syödä keksejä, piirtää olohuoneen lattialla, läträtä kylpyammeessa.. Mitä vain mikä mahdollistaa minulle lepohetken.

Yhteistyössä