Pisin aika ilman seksiä täysi-ikäisenä?

  • Viestiketjun aloittaja "Halou"
  • Ensimmäinen viesti
miiii
18.v - 24.v eli mitä tosta tulee, 6.v
Neitsyyteni menetin jo teini-iässä. Mutta ku sinkkuna oon pysyny, enkä halua harrastaa mitään yhden illan juttuja tai muita säätöjä...
 
N. 4 viikkoa tuli taukoa synnytyksen jälkeen. 17 vuotiaasta olen saman miehen kanssa ollut (nyt 6 vuotta). Meillä sellaiset 1-2 viikon tauot silloin tällöin on ihan normaaleja, mutta kyllä oli miehellä vähän jo vaikeuksia siinä neljän viikon kestämisessä :D epparia sun muuta kun tuli niin ei aiemmin oikein pystynyt.
 
Samase
En ole ollut koskaan aikaisemmin parisuhteessa. En siis ole ennen seurustellut, ollut kihloissa tai naimisissa.
Täh? Mä sekotan sut siis johonkin toiseen. Eli tää sun nykyinen mies on sun eka parisuhde. Mutta eikös tuo suhde ollut loppumassa?

Vai kehen mä sekotan sut. KUka se oli, jolta oli mies kuollut (ei Mummeliisa) ? Siis kuka se oli jolla oli kolme lasta kaikki eri miehen kanssa. Vai oliko ne aiemmat sitten tulleet ilman parisuhdetta... No kumminkin käsitin että jonkunlainen suhde oli. Siis muukin kuin seksisuhde.
 
Puoli vuotta 18v synttäreistä oli eka kerta ja tuo puoli vuotta on pisin aika täysi-ikäisenä. Sen lisäksi sitten useita kertoja sellaista 2-3kk taukoja, en ole kirjaa pitänyt. Nyt olen kolmekymppinen. Lähes koko täysi-ikäisyyteni olen ollut parisuhteessa, yhteensä sinkkuaikoja kertynyt vajaa puoli vuotta ja sekin muutamassa osassa.
 
On tässä pian 1v6kk mennyt eron jälkeen. Eikä oikeestaan ole kiirettä. Ei oo sellasta sattunu vastaan että nappais. Tai että nappaa ja ois ollu mahdollista suhde alottaa. Ei jaksa mitään säätöjä tässä elämänvaiheessa.
 
Reilu vuosi on mulla pisin tauko. Asuin ulkomailla, eikä siellä tullut vastaan ketään sopivaa, eikä mikään yhden yön juttu niiden "rantaleijonien" kanssa kiinnostanut. Olin tuolloin 19-20v.
Nykyisessä suhteessani pisin tauko on ollut sellainen 10kk, multa vaan hävis pillereiden myötä halut. Mutta siitäkin selvittiin miehen hyvällä pinnalla ja mun omalla halulla haluta miestä.

Neitsyyden menetin 14v, nyt olen 35 ja suurimman osan elämääni olen elänyt sinkkuna. Silti seksiä on ollut parisen kertaa viikossa, keskimäärin.
 
"vieras"
En tarkkaan enää edes muista mutta olisko jotain lähes vuosi pisin tauko.
Mutta useamman kuukauden taukoja oli kyllä sinkkuna ollessa useitakin. En ole niin välittänyt mistään yhden yön jutuista.
Nyt kun ollut jo vuosia parisuhteessa on pisimmät tauot ollut synnytysten jälkeen se pari-kolme viikkoa.
 
"mie"
Olen ollut parisuhteessa 18-vuotiaasta asti ja pisin tauko on varmaan ollut n.2viikkoa, kun yksi lapsistamme meinasi syntyä etuajassa ja lääkäri laittoi seksikiellon. Muuten kait tuota on tullut aika säännöllisesti harrastettua :p
 

Yhteistyössä