Pisetään juhlat aikuisille. Kutsuissa lukee selvästi, että ei lapsia juhliin. Nyt sitten jokainen soittaa vuorollaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Piitu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jopsu";25825966]Vika on kutsujan korvien välissä. Jos lapsiperheet eivät ole tervetulleita, ei niitä pidä kutsuakaan. Jos tietää jonkun imettävän, häntä ei pidä kutsua.[/QUOTE]

Joo ja jos jättää kutsumatta kokonaan niin siitäkin vedetään herneet nenään.
Kielletään samantien kaikki juhlat kokonaan, mokomaa hapatusta.

Alkuperäinen kirjoittaja häh;24771803:
Itse koen, että imeväisikäinen on erikoistapaus, sillä eihän täysimetyksellä olevaa lasta voi jättää kenellekään hoitoon. En välttämättä sitä edes erikseen kysyisi, sillä olettaisin jokaisen ymmärtävän, että pientä, jonka ainoa ravinto on äidinmaito ei voi eristää äidistään.

Isompia en tietenkään raahaisi mukaan, jos kerran kutsu on lapsettomiin bileisiin.

Se äiti voi kai kuitenkin jättää sitten ne juhlat väliin sen täysimetyksellä olevan vauvansa kanssa?

Itse henkilökohtaisesti arvostan suuresti sitä, että olen saanut kutsun jokaiseen kaveripiirini illanistujaiseen, tupareihin yms. juttuihin niin raskaana ollessa kuin pienen vauvankin kanssa. Monista olen kauniisti kieltäytynyt ja sanonut, etten voi vauvaa laittaa hoitoon ja muutamiin olen mennyt. Ystäväni ovat kuitenkin ajatelleet minua kutsun lähettäessään, sillä eiväthän he oikeastaan voi tietää, jos vaikka pääsisinkin tulemaan. Saattaisin jopa loukkaantua siitä, jos minua ei kutsuttaisi, koska oletettaisiin, että lapsellisena ihmisenä en kuitenkaan pääse tulemaan (onneksi ei sentään niin ajattelemattomia ystäviä ole).

Yhteistyössä