Pirunmoinen ja ärhäkkä hiivatulehdus iski

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juu

Vieras
antibiootin seurauksena, ja tietenkin olen mökillä 150km päässä lähimmästä apteekista, eli ei ennen sunnuntaita pääse hakemaan lääkettä. Mukana on vain maitoa, ei jogurtteja tai piimää. Löysin sentään maitohappobakteeri jauhetta (lactophilus), voisiko sitä esim sekoittaa rasvaan ja levittää alapäähän? Auttaisko?? Suun kautta tietty nautin sitä myös...

voi ei.... Itkisin varmaan..

En osaa kyllä sanoa auttaako se maitohappobakteerien laittaminen sinne itteensä... Ehkä soittaisin yliopistonapteekin puhelinpäivystykseen ja yrittäsin saada vinkkejä sieltä..Nimettömänä.. :ashamed:

kaipa sitä voi kokeilla... Ja paljon ilmakylpyjä... Ja ei raapimista. Joskus oon näemmä ite raapinu paikkani ihan kauheeseen kuntoon ja sit kirvelikin ne pienet haavaumat, mitä kynsillä sain aikaan... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Kaupat siellä missä apteekkikin. :(

no varmaan jossain on puttiikki lähempänä kuin 150 kilsan päässä.

Voi kunpa oliskin mutta tämän alueen tunnen kuin omat taskuni, koko lapsuuden täällä asunut. Joskus oli kauppa 30km päässä mutta sekin lopetettiin jo 15v sitten.

Sä oot ilmeisesti jossain itäisessä suomessa?
mut joo, ite varmaan hyppäisin huomenna mobiiliin ja karauttasin kotiin, hiiva on helvetillinen..
Sunnuntaihin jos meinasit sinnitellä ni sissi oot..

Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:
Sä oot ilmeisesti jossain itäisessä suomessa?
mut joo, ite varmaan hyppäisin huomenna mobiiliin ja karauttasin kotiin, hiiva on helvetillinen..
Sunnuntaihin jos meinasit sinnitellä ni sissi oot..

Pohjoisessa ollaan. Autolla kyllä pääsisi mutta hemmetti vie ei rahatilanne anna myöten että tuon matkan lähtisin ajamaan edestakas yhden hiivan takia kuten mies hyvin sanoi. No nyt jo säälii minua, kun kerroin kuinka helvetillistä se on ja sanoin että pimpsaa ei tipu... Vaikka kai se tekis hyvääkin tuolle kutinalle hetkeksi, tietenkin sukelluspuvun kanssa. :D

Yhteistyössä