Pirtelö vinkkejä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Tulipa tänään mieleen jos tekisi pirtelöä, poika voisi tykätä. Tässä kauppalistaa teen huomiseksi.. Tuleeko pakastemarjoista hyvää, esim. mansikkaa tai vadelmaa? Pitääkö marjat sulattaa ennenkuin tekee? Mitä muuta olette laittanut sekaan? Banaani + mansikka olisiko hyvää? :p Mistä teidän lapsukaiset tykkää? Entäs jos jotain vihannesta laittaisi vähän sekaan niin olisi myös terveellistä tehojuomaa?

Mä laitan banaanin, siivun jäätelöä, maitoa ja pari teelusikallista kaakaojauhetta. Hyvää, mut ei ehkä mitään terveystehojuomaa. Saa sillä maitoa menemään kun ei muuten oikein uppoa.

Alkuperäinen kirjoittaja An-Nikki:
Tykkään itse persikkapirtelöstä :) Ja turkinpippuripirtelöstä ja minttudominopirtelöstä ja ja ja... Noi jälkimmäiset ei oo kyllä niitä kaikista terveellisimpiä...

Persikkapirtelö kuulostaa hyvältä, jospa kokeilisi myös ananasta :). Taitaa olla meillä huomenna pirtelöbileet pojan kanssa =)

Kokeiltu on myös mm. vesimelonipirtelö. maku oli hyvä, mutta siitä tuli vähän vetistä. En oo tuota reseptiä kehittänyt ihan loppuun saakka :) Seuraavaksi ajattelin kokeilla viinirypäleitä. Olen juu vähän fiksoitunut pirtelöihin :saint:

Kaurahiutaleista tulee varmaan vähän sellainen "myslimäinen" maku, miksei vaikka jotain pähkinää mukaan jos vaan ruokavalio sallii. Pitääpä laittaa korvan taakse.

pirtelö on pirtelö, ei sen mitään terveellistä tarvii ollakaan :D elä nyt siihen ala mitään kasviksia tai kauramössöjä sekottamaan!

smoothiet, terveysjuomat sun muut on sit erikseen

Alkuperäinen kirjoittaja An-Nikki:
Kokeiltu on myös mm. vesimelonipirtelö. maku oli hyvä, mutta siitä tuli vähän vetistä. En oo tuota reseptiä kehittänyt ihan loppuun saakka :) Seuraavaksi ajattelin kokeilla viinirypäleitä. Olen juu vähän fiksoitunut pirtelöihin :saint:

Kaurahiutaleista tulee varmaan vähän sellainen "myslimäinen" maku, miksei vaikka jotain pähkinää mukaan jos vaan ruokavalio sallii. Pitääpä laittaa korvan taakse.

Hyvä idea tämäkin, paljon vinkkejä tullut jo! Kiitos teille. Ajattelin tehdä pirtelöä joka olisi myös terveellistä, joskus tosin vois tehdä minttupirtelöä mitä täällä joku jo mainitsi :p

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
pirtelö on pirtelö, ei sen mitään terveellistä tarvii ollakaan :D elä nyt siihen ala mitään kasviksia tai kauramössöjä sekottamaan!

smoothiet, terveysjuomat sun muut on sit erikseen

Nooh kerro niistä jotain vinkkiä :D :p

Yhteistyössä