J
jklwfnbs
Vieras
Itse en siedä ollenkaan homejuustoa, mies antoi maistaa ja en maistanut siinä yhtään homejuuston makua, vaikka otin ison köntin suuhuni. Kyse siis pahvirasiassa olevasta pirkan tuotteesta joka oli tarjouksessa 2kpl 4e