Pirkka sinihomejuusto maistuu aivan tavalliselle juustolle, normaalia???

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jklwfnbs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jklwfnbs

Vieras
Itse en siedä ollenkaan homejuustoa, mies antoi maistaa ja en maistanut siinä yhtään homejuuston makua, vaikka otin ison köntin suuhuni. Kyse siis pahvirasiassa olevasta pirkan tuotteesta joka oli tarjouksessa 2kpl 4e
 

Yhteistyössä