Pirkanmaa huomio!

Olen siis Tampereelta (Hallilasta).
Ite olen 26-vuotias ja meillä on 2,5 kuinen tyttönen.
Olisi ihan kiva tutustua edes jollain lailla muihin tamperelaisiin äiteihin, niin pienten (esikois)vauvojen äiteihin kuin jo usemman lapsen äiteihin.
Mailia saa laittaa osoitteeseen mimmuli81@gmail.com, aluksi voisi ainakin mailailla ja kattoo sitten, jos synkkaa niin miks ei tavatakin!
 
Täällä äiti vm-86 ja poika 12/05..oisin kiinnostunu ihan livenä tapaamaan muita äitejä täältä Tampereen seudulta..,ei oo kavereita liiaks kertyny.. :| eli ottakaahan yhteyttä, jos vain suinkin haluatte, laittakaa vaik y-viestii tulemaan.. =)
 
Hei!

Olen 32 -vuotias äiti ja minulla on 4-vuotias tytär.
Asumme Tampereella, Kaukajärvellä.
Olisi tosi kiva, jos löydettäisiin äitien ja tyttärien seuraa.
Poikia lapsellamme on jo kavereina.

Kirjoittaa voi osoitteeseen: johku75@luukku.com
 
Ollaan muuttamassa viikon päästä Tampereelle, Linnainmaalle :) Uudet ystävät olisi tervetulleita... Olen pian 24-v, esikoistytär on 11kk. Perheessä on myös isä ja kissa. Postia saa laittaa... katimh@hotmail.com
 
Liityn joukkoon iloiseen, täällä Hervannasta kirjoittelee äitis-ihminen. perheeseen kuuluu minä ja tyttö 1v4kk. Oon hoitovapaalla. Kirjoittelu, tapaaminen, meseily, kaikki käy. Ottakaahan vaan yhteyttä ihmiset! :)
orvokki82@luukku.com
 
Täällä äitee vm -84. Lapset poika 4v ja tyttö 1v. Isäkin toki on perheessä mutta löytyy töistä :D Siis kuljussa oleskelemme ja auto päivittäin käytössä niin kulkeminen ei ole ongelma. Siis itselle ja lapsille seuraa jos löytynnä niin ollamma tyytyväisennä :wave:

Pistäkää YVtä!
 
Äiti 25v ja lapset tyttö melkein 4v ja poika 6kk. Tyttö on ti-to tarhassa ja muuten ollaan kotosalla. Neiti jää tarhasta vallan pois vappuna.
Kavereita kaipailen varsinkin itselle ja esikoiselle :heart:

Saa laittaa YV:tä :wave:
 
TAMPERE JA RAHOLA

Täällä ois äiti 23v ja tyttö 3kk vailla uusia kamuja. Perheeseen kuuluu myös kaksi aikuista koiraa. :) Me päästään myös kaupungille kahville mutta muuten päivisin on vähän huono pidemmälle liikkua kun ei ole autoo käytössä. Meitä toki saa tulla moikkaamaan ja lenkkiseuraksi.
 
27-vuotias 3-vuotiaan pojan äiti ylöjärveltä(keskusta). Toisen lapsen LA 3.8. Löytyy mieskin 35vee. Töissä olen vielä tällä hetkellä, pois jään toukokuun lopussa:)
Josko täältä päin löytyisi muita äitejä puisto/kahvi tms. seuraksi :D
Meiliosote löytyy profiilista.
 

Yhteistyössä