Pirjon (78 vee) mielestä ministerimme ovat kylmiä ja empatia kyvyttömiä ihmisiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pirjon kaltaisia ei eduskuntaan kaivata. Ymmärrys asioista kun hänellä ei vaikuta olevan kovin suurta.
Olen kyllä samaa mieltä siitä, että tuntuu näkevän asiat eri kantilta kuin itse näkisin, eikä aivan koko maailma ehkä hahmotu. Mutta jos hän tahtoo muutosta tilanteeseen, niin minkäs teet. Hän itse sanoo, että eläkeläisiä on paikat pullollaan. Keravan Prisman liepeillä luulisi kyllä olevan nuorempaa työvoimaa saatavilla.
Jos hän ei tahdo, että lapsenlapsen ikäiset ihmiset ovat eduskunnassa, niin sitten niille täytyy antaa vapaita paikkoja muualta. Silleen yksinkertaistettuna.

"Olisi hyvä, että päättämässä olisi sellaisia ihmisiä, joilla olisi elämänkokemusta, eikä mentäisi suoraan koulun penkiltä määräämään vanhojen ihmisten asioista".

Pirjo unohtaa nyt, että kenelläkään ei ollut tästä pandemiasta kokemusta ja että näitä suosituksia on ollut muuallakin maailmassa. Siks toisekseen, yli kolmekymppinen tuskin tulee suoraan koulun penkiltä. Ehkä Pirjo ei itse ole niinkään opiskellut, joten ei tätä tiedä.

Ikävää nuorempien naisten vähättelyä.