Y
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja yksi mies:Alkuperäinen kirjoittaja Naisesi:Alkuperäinen kirjoittaja yksi mies:Alkuperäinen kirjoittaja Yksin:Taas yksin![]()
Sama ongelma minullakin... Tullut äsken yösaunasta ja kaipaan naisseuraa)) Mutta oletkin varmasti nukkumassa jo....
Niin olen, tule viekkuun.
Menit varmasti jo nukkumaan.....
Alkuperäinen kirjoittaja naisesi:Alkuperäinen kirjoittaja yksi mies:Alkuperäinen kirjoittaja Naisesi:Alkuperäinen kirjoittaja yksi mies:Alkuperäinen kirjoittaja Yksin:Taas yksin![]()
Sama ongelma minullakin... Tullut äsken yösaunasta ja kaipaan naisseuraa)) Mutta oletkin varmasti nukkumassa jo....
En mennyt, odotan sua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja yksi mies:Alkuperäinen kirjoittaja naisesi:Alkuperäinen kirjoittaja yksi mies:Alkuperäinen kirjoittaja Naisesi:Alkuperäinen kirjoittaja yksi mies:Alkuperäinen kirjoittaja Yksin:Taas yksin![]()
Sehän on kivaa))) Mitä haluat tähän aikaan yöllä?
Alkuperäinen kirjoittaja naisesi:Alkuperäinen kirjoittaja yksi mies:Alkuperäinen kirjoittaja naisesi:Alkuperäinen kirjoittaja yksi mies:Alkuperäinen kirjoittaja Naisesi:Alkuperäinen kirjoittaja yksi mies:Alkuperäinen kirjoittaja Yksin:Taas yksin![]()
Sehän on kivaa))) Mitä haluat tähän aikaan yöllä?
Haluun sekä unta että seksiä.. ;-)
Alkuperäinen kirjoittaja yksi mies:Ainoastaan kyplytakki päällä kun istu täällä...))
Alkuperäinen kirjoittaja naisesi:Alkuperäinen kirjoittaja yksi mies:Ainoastaan kyplytakki päällä kun istu täällä...))
Ei mullakaan paljoo päällä ole..
Alkuperäinen kirjoittaja yksi mies:Alkuperäinen kirjoittaja naisesi:Alkuperäinen kirjoittaja yksi mies:Ainoastaan kyplytakki päällä kun istu täällä...))
Kylpytakkini on auki ja hyväilen kullini joka on kovaa... Mitä sinulle on päällä ja mitä teet?
Alkuperäinen kirjoittaja naisesi:Alkuperäinen kirjoittaja yksi mies:Alkuperäinen kirjoittaja naisesi:Alkuperäinen kirjoittaja yksi mies:Ainoastaan kyplytakki päällä kun istu täällä...))
Kylpytakkini on auki ja hyväilen kullini joka on kovaa... Mitä sinulle on päällä ja mitä teet?
Onko kovaa, mulla kosteaa..mitäkö teen, istun tässä koneella ja odotan viestejäsi.vähissä vaatteissa.
Alkuperäinen kirjoittaja naisesi:Alkuperäinen kirjoittaja yksi mies:Alkuperäinen kirjoittaja naisesi:Alkuperäinen kirjoittaja yksi mies:Ainoastaan kyplytakki päällä kun istu täällä...))
Onko kovaa, mulla kosteaa..mitäkö teen, istun tässä koneella ja odotan viestejäsi.vähissä vaatteissa.
Alkuperäinen kirjoittaja yksi mies:[
Menit ilmeisesti "hoitamaan" itsesi ja sitten nukkumaan kun et ole enää täälläHuomenna taas uusi päivää...
)