Piristysketju!

  • Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
ok
Mulla paistaa nyt aurinko. Mä saan istua rauhassa ikiomalla sohvalla ja palstailla. Mulla on ikioma kitara jolla osaan soitella. Multa kysytään neuvoja töissä, mun täytyy siis olla hyvä.
 
jotain
- Mulla on maailman ihanin aviomies, joka tukee vaikeinakin aikoina pyyteettömästi. Maailman mahtavin isä jolle lasten hyvinvointi on kaikki kaikessa. Hän jaksaa valvoa kipeä lapsen rinnalla siinä missä minäkin. Yhdessä jaamme tämän elämän, kaikkine puolineen.

- Ihanat tyttöset jotka ovat syntyneet pikkukeskosina mutta taistelleet sieltä terveiksi pieniksi naisenaluiksi

- Olen saannut elää vapaata elämää ennen lapsi. Tehdä töitä 15 eri maassa, asua useammassa maassa. Ja nyt saannut rauhoittua perheen pariin maaseudun rauhaan.

- Isot, pilkeellä varustetut ruskeat silmät.

- Kaunis varsi, ei lauta-luikku vaan muodokas normaalipainoinen. Naisellinen taskuraketti.

- Taivun moneen, pullataikinasta ompelukoneen ääreen, hitsuksesta bittinikkarointiin. Omaksun hyvin kaikkea mikä vaan vähänkään kiinnostaa.

- Omatoimisuus ja "omavaraisuus". Vaikka mieheni mielellään minua "elättää" niin silti haluan palata töihin ja kantaa korteni meidän kekoon rahallisestikin.

 

Yhteistyössä