Isolle-pahalle
Leikitäänn kuuma kesä seison tienlaidassa kireä punainen mekko päälläni joka tarjoaa rinnat hyvin nähtäväksi,jalassani ovat punaiset korkeat avokkaat,olen myöhästynyt bussista,lempeä tuuli tuivertaa vaaleita kiharaisia hiuksiani.Ajattelen,nyt on sitten pakko liftata.Asetun peukku pystyssä tienlaitaan.Sininen farmari pysähtyy ja näen hyvin ruskettuneen iloisesti hymyilevän miehen.Neuvottelemme hetken siitä minne asti pääsisin kyydissäsi ja lopulta kapuan kyytiisi.Juttelemme kevyesti ja autossa on tukalan kuuma,hikeni valuu rintojeni väliin.Yritän viilentää itseäni tuulettimen edessä.Laitat kätesi reidelleni ja sivelet nostaen mekkoni helman ylös.Käsket minun riisua stringini jotta voisin viilentää pimpsaani myös.Punastun mutta en tiedä miksi tottelen,käsket minun nostaa jalkani kojelaudalle ja kohdistat ilmavirtaa minuun.Aah tuntuu ihanalta viileä ilmavirta saa klitorikseni paisumaan ja tunnen kosteuden leviävän jalkojeni väliin.Katsot minuun ja näet kiimani jolloin ajat lähimpään sivutien..