piristäkää mua:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.....

Vieras
tänää täytän 18v raskaana 36+4 et ei baanallekkaan voi lähtee.. tää on niin lapsellista mut mua harmittaa tosi paljon en oo tietenkään kenellekkää mitää sanonu mut siskolt sain sydänkaulakorun ihan jees:) . Isält 20e ja äiteelt kakspluslehden ja kortin:/ kyl mä jotai muutaki odotin... blaah..ko vie aina noille säästän pullorahoista lahjoihin.. oon säälittävä tiedän kyl:/

jos yhtään lohduttaa, niin meil oli 2 lasta, nuorempi viikon ikäinen, kun täytin 30.
En saanut siskolta, kavereilta, mieheltä mitään, omalta äidiltä sain imetysliivit lahjaksi... tosi säälittävää, mut minkäs teet.

no joo mut odotin tätä päivää ko täyttää 18 ja nyt toivon et se olis jo ohi:/ siskoki sai kännykän yms ko täytti21v pari kk sitte..:/ aaaarrrgt mä en jaksa itteäni...

pyydä kavereita kylään nyyttäri periaatteella ja vuokraa leffa... siitä voi odottajakin nauttia :) Hyvää syntymäpäivää!!! ja lupaan et sit joku päivä kun lapsi on jo niin iso et raskit antaa sen hoitoon voit ottaa takasin menetetyn ;) ite oon ollu niin hoivaviettinen et annoin mummolle hoitoon pikkusen vasta kun se oli vuoden ja siitä asti olen käynyt kavereiden ja mieheni kanssa joka vuosi esim. festareilla kivaa on ollu ja en koe menettäneeni mitään vaikka sain esikoiseni jo 17v (vaavi oli 2kk kun täytin 18v joten ihan rauhallisin merkein synttärit meni siinä imettäessä:) tosin tottahan se on et juhlinta kerrat on harvakseltaan mut toisaalta ei sitä perheellinen jaksaisi kovin juoksennellä yöaikaan :) tsemppiä odotuksen loppumetreille!

Jos olo antaa myöten niin mikset vois lähteä baanalle? Mä kävin raskaana ollessa keikoilla baareissa yms yms. En tietenkään juonut. Ja oli tosi kivaa tanssa ja pitää hauskaa. Sitte ku vauva tulee ni sitte ei pääse minnekään!!! Muistan että Alice Cooper olisi esiintynyt ihan pari päivää enne LAta ja se oli ainut mihin en mennyt kun oli hetket ihan käsilla ja lapsi syntyikin sitten tasan LA päivänä :D

no tuo äitis lahja oli kyllä aika kälynen...onko hän todella köyhä vai todella tyhmä?
onko sulla vauvaa varten kaikki kamat jo? pinnasänky, vaunut, vaatteita jne.??

Alkuperäinen kirjoittaja no voi:
no tuo äitis lahja oli kyllä aika kälynen...onko hän todella köyhä vai todella tyhmä?
onko sulla vauvaa varten kaikki kamat jo? pinnasänky, vaunut, vaatteita jne.??

on mulla jo vauva kamat hankittu aikaa sitte..:) mä olin iha sata varma et saan luurin ko iskä niit katteli ja kyseli jotain.. ko oon valitellu ko nykyne vetelee viimisiään.. niin ja tosiaan sisko sai ko täytti 21 pari kk sitte kännyn ym.. blaah oon kyl niin pettyny:/ en tietty niil mitää sano.. noh meen tekee noil pitsaa jos se piristäis:(