Piristäkää mua:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Tein äsken ruokaa 2 erilaista, vauva ulkona nukkumassa, mietin katsoa joku elokuva pian. Työt en enempää jaksanut tehdä, kun kipeä vielä olen. Kävin Mehiläisessä tänään, kun mulla jo flunssa 2vkoa ja äänen käheys sekä selänkipu, niin he tutkivat keuhkot, niin ei ollut keuhkokuumetta eikä mitään pahaa, olen aivan terve. Piatsi siellä viruksen jälkeen jäi liima ja nyt pakko saada pois jollai lääkekuurilla. Nyt on kuulema joku uus virus liikkeellä ja liima kertyy keuhkoihin joka hoitamattomana voi joksus olla pahaa. Hyvää kun menin Mehiläisille.... siks oudot oireet oli jo pitkään. Luulin jopa ehkä nukun vähän, mutta se olikin inhottava virus

[QUOTE="apuva";27190747]Liimaa keuhkoissa?? FUCK! Kuulostaa vaaralliselta... :/[/QUOTE]

No ei se varallista oo:D. Mutta olkaa varovaisia, nyt taas uudeet influenssat liikkeellä jotka ei paljon oireita aiheuttaa, mutta liimaa kertyy keuhkoihin hoitamattomana. Mä luulin se menee ohi itsestään, mutta joo, hyvää kun lääkärissä kävin

No ei se varallista oo:D. Mutta olkaa varovaisia, nyt taas uudeet influenssat liikkeellä jotka ei paljon oireita aiheuttaa, mutta liimaa kertyy keuhkoihin hoitamattomana. Mä luulin se menee ohi itsestään, mutta joo, hyvää kun lääkärissä kävin

Ai se ei ole vaarallista jos keuhkoissa on liimaa?? Eikös silloin luulisi että keuhkorakkulat ja keuhkoputket liimautuu kokonaan kiinni. Miten sinä oikein hengität??

[QUOTE="apuva";27190763]Ok... No, paranemisia. Mä jotenkin luulin että meinaat sitä liimakorvaa jonka voi saada pitkän korvatulehduskierteen jälkeen mutta liimakeuhko.... auts.[/QUOTE]

No se on kuulema muutenkin ihan tavallista flunssan aikana, paitsi tää uus virus lääkärin mukaan kertää siitä liima niin paljon että pakko vain antibioteilla sen saada pois ja oireita ei paljon anna, äänen käheystä vaan ja kipuja keuhkoissa. Ei ole varallista jos hoidetaan. Siks kerron että olkaa varovaisia ja parempi lääkärille mennä ajoissa, nyt kuulema vielä pahemmaat on tulossa virukset

Tein äsken ruokaa 2 erilaista, vauva ulkona nukkumassa, mietin katsoa joku elokuva pian. Työt en enempää jaksanut tehdä, kun kipeä vielä olen. Kävin Mehiläisessä tänään, kun mulla jo flunssa 2vkoa ja äänen käheys sekä selänkipu, niin he tutkivat keuhkot, niin ei ollut keuhkokuumetta eikä mitään pahaa, olen aivan terve. Piatsi siellä viruksen jälkeen jäi liima ja nyt pakko saada pois jollai lääkekuurilla. Nyt on kuulema joku uus virus liikkeellä ja liima kertyy keuhkoihin joka hoitamattomana voi joksus olla pahaa. Hyvää kun menin Mehiläisille.... siks oudot oireet oli jo pitkään. Luulin jopa ehkä nukun vähän, mutta se olikin inhottava virus

Mitaliako odotat?

[QUOTE="vieras";27190772]Ai se ei ole vaarallista jos keuhkoissa on liimaa?? Eikös silloin luulisi että keuhkorakkulat ja keuhkoputket liimautuu kokonaan kiinni. Miten sinä oikein hengität??[/QUOTE]

voi apua taas....

[QUOTE="Zap";27190771]HPV-rokote...[/QUOTE]

Hei vaikka olet palstan todella inhottava harmaa, mutta nyt mun pakko sanoa sulle isot kiitokset:O. Koska jos et olisi muistuttanut mä olisin unohtanut varata tänään ajan Meksikoon yhdelle henkilölle. Nyt poistun hetkeks lähettämään lääkärille postia=)

No niin hieno:). Joskus joku halua tehdä jotain pahaa, mutta toinen näköjään hyöty:D. Lähetin lääkärille sähköpostin. Nyt taas yhden ihmisten mieliala on pelastettu:heart:

Eikö sulla ole koskaan mitään muuta puhuttavaa kun työ ja ruoka :D Ihan oikeesti, suppee on sun elämä, sellasen kuvan olet palstalla antanu. Mutta tietty vänkäät tähän vastaan..seli seli :D

Alkuperäinen kirjoittaja Miää;27190901:
Eikö sulla ole koskaan mitään muuta puhuttavaa kun työ ja ruoka :D Ihan oikeesti, suppee on sun elämä, sellasen kuvan olet palstalla antanu. Mutta tietty vänkäät tähän vastaan..seli seli :D

Varma on aika tylsää elämää:) en näköjään olekaan muuta, jos en kerro

no_need_to_be_upset.gif

Hei vaikka olet palstan todella inhottava harmaa, mutta nyt mun pakko sanoa sulle isot kiitokset:O. Koska jos et olisi muistuttanut mä olisin unohtanut varata tänään ajan Meksikoon yhdelle henkilölle. Nyt poistun hetkeks lähettämään lääkärille postia=)

Ja tästä saadaan syy bannaukseen. Mainostus kiellettyä!! Ja vieläpä laittomat piikit kehitysmaassa. Tätä päivää ollaan koko palsta odotettu, halleluja!

Alkuperäinen kirjoittaja nälkäinen;27190947:
Mitä ruokia teit :)

Sika (valkoinen kala) uunissa kokonaisina +7 eri mausteetta sekä kesäperunat sen kanssa ja salatti. Sekä lammasta, paitsi se on vielä uunissa:) illaksi tulee, kun 1 ihminen tulee käymään=)

Yhteistyössä