piristämistä kaipaan

minulla ja miehelläni on 3 pientä lasta ja sit eilen tein testin ja sain tietää että neljäs tullee.
tuntuu että miten köhä päivät lähtee tästä rullaan ja ajatukset on koko ajan vauvassa ja se oksettaa kun ajatuksesta tuntuu että ei pääse rauhaan.
taas ne vauva rumpat alkaa alusta.
meidän tyttö on 4v ja vanhin poika 5v ja nuorin poika täyttää sunnuntaina 3
ite olen 26 ja mieheni 28
olemmehan me parisen kuukautta yritetty tätä mutta nyt kun se näytti tulostaan niin ajatukset sekasi :(
 
JONSERED Karhunkantaja
:D :hug:

Piristy!

*auttoiko?*

Oikeasti, onhan se rankaa alkupäästä, keskikohdiltaan ja loppupäästäkin, mutta mikäpä ei olisi?

Omat epelini ovat jo "isoja", nuorin täytti 7 v. ja vanhin 14 v. enkä muista suunnilleen 10:stä ensimmäisestä vuodesta kuin joitain utuisia yksittäisiä asioita. Mutta hengissä ollaan! :D

Ja sinulla on sentään nuori mies ;)
 
Jessus
Ja jotkut ei saa sitä ensimmäistäkään, vaikka vuosia yrittävät.
Jotkut yrittää ja sitten ei olekaan hyvä, kun onnistuu.

Kyllähän niistä eroon pääsee, jos se ei sitten ollukaan hyvä idea. Sen jälkeen kannattaa varmaan laittaakin sitten piuhat poikki.
 
siis mua pelottaa että miten rutiinit lähtee käyntiin kun ja miten pärjäämme neljän kanssa.
anoppi sano eilen miehelleni että nyt kun vielä kerkee niin pitää peruttaa se siis abortilla
me yritimme neljättä mutta se ei ollu tärpänny aikasemmin kuin nyt tuli yllätyksenä.
en ollu kereny oikee vielä miettiä sitä kunnolla
 

Yhteistyössä