Piristäkää mua pliis, auttakaa näkemään Kanarian lomalle hyviä puolia

  • Viestiketjun aloittaja "Pöh"
  • Ensimmäinen viesti
"Pöh"
Ollaan lähdössä Kanarialle, ei ollut muita vaihtoehtoja kun oli vain viikko lomaa eli takuu varmaan Thaimaan lämpöön ei päästy eikä olisi kyllä ollut rahaakaan.
Mistä me revin lomafiilistä ja iloa siellä, jos ilma on ihan surkea. Sellaista nyt on luvattu.
Siellä olis tosian hieno patikoida jne, mutta lapset ei sellaista jaksa, joten sinnekö nyt vaan mennään palelemaan hotellille. Mä vielä ajattelin, että tämä ajankohta olisi edes vähäv hyvä, ei mikään tammikuun kylmä vaan jo hieman lämpimämpi siellä, mutta nyt ensi viikolle tosiaan luvattu 17 astetta. Viime viikolla katsoin niin oli vielä 23 lämpöastetta. Oikein mun paskaa tuuria.
 
hyvää lomaa
Ottakaa vuokra-auto ja lähtekää vuoristoon ajelulle. Käykää risteillyllä katsomassa delfiinejä. Hotellin uima-altaat yleensä on lämmitettyjä, joten eiköhän sitä vesipetoiluakin tule tehtyä.

Äiti mutrullaan on ihan varma tapa pilata kaikkien loma. Lapsethan nyt yleensä nauttii lomasta vaikka loma olisi naapurikunnan pöpelikössä, jos vain aikuisten lomafiilis on hyvä.
 
Vie ras
En osaa auttaa. Rahan hukkaan heittoa. Olisitte nekin rahat säästäneet ensi vuoteen ja silloin lähtenyt sinne thaimaaseen. Tai mennyt nyt vaikka Dubaihin. Sama lentoaika ja sää http://www.foreca.fi/United_Arab_Emirates/Dubai/tenday
 
9mmm
haha tulipa mieleen ku piti tybylle näyttää eläin tarha siellä ja siellä sellasia himo kilsan nousui ja kärryillä lykkimistä :) vähän myräkämpi ilma tarkottaa jätti aaltoi minne pomppia :) Emmä tiiä ite tuli just hyvin paikallisten kaa toimeen leppoista väkee. Lapsille löytyy tosi hyvä vesipuisto ja aikuisille jos uskaltaa hypätä liukumäkiin moni aikuinen ei uskalla :) löytyy angry bird puistoo ja live musaa andeilta asti siis saa danssaa jos siitä tykkää on pörisityntä ja pärisytintä :)
 
lämmin
Mullakin pian lähtö Kanarialle ja kun olen seuraillut ennusteita muutaman viikon, ne on koko ajan olleet noin 20 astetta. Sitten kun katsoo samalta sivustolta toteutuneita lämpötiloja on ne kuitenkin olleet noin 24 astetta, joten en olisi kovin huolissani.
 
9mmm
te lähette sinne pakkasesta takuu varmasti ootte plus 17 teepaidat pääl jos siellä on vaik -10 ni tekee se jo plus 27 astetta:) yllätys päivii tulee jolloin ennustukset menee vatuiks :) se on boonusta.
 
En haluis..
En osaa auttaa. Itse olen kieltäytynyt sinne lähtemästä. Pari pettymysreissua takana syyslomalla Turkista ja joulukuun Tunisiasta. Enää lähden vain takuuvarmaan aurinkoon. Eli Thaimaa on meidän kohde ja tulevaisuudessa ehkä Vietnam. Joka vuosi ei reissuun pääse kun on säästettävä enemmän mut on se sen arvoista. Koita nyt kuintenkin kääntää naamaa näkkärille kun ootte menossa. Ettei mee loma ja rahat ihan hukkaan. Jatkossa sit mietitte tarkemmin kannattaisiko jättää menemättä ja kohdentaa resurssit siihen mitä todella haluaa.
 
"Pöh"
Kiitos. Saitte oikeasti mua piristymään. Mun piti vaan putkaa tää tunne pois.
2013 joulukuussa oltiin Melonerasissa ja silloin sää oli ihana, auringossa 31.
Nyt ollaan menossa Playa de las americassiin.
 
"Joku"
Voi kun käy vuorotellen,meillä 5 lasta ja paljon käydään matkoilla vuorotellen shoppailemassa,lenkillä yms mitä nyt haluaakin tehdä..ja koko perheenä sitten eläinpuistoa,uimarantaa yms..niin että kaikilla on kivaa????
 
Vie ras
Keskiviikolle luvattu +16 astetta. Lähde siinä nyt rannalle tai altaalle. No mut suomalaisille tuokin on ihan riittävästi... No itse tykkään lämpimästä 25-30 enkä ikinä suostuisi maksamaan kanarialle. Varsinkaan kun siellä ei ole mitää tekemistä jos on kylmä.
 
Mitä järkeä on lähteä jos asenne on toi että suupielet on jo valmiiksi alaspäin? Kuten joku sanoikin niin takuuvarma lomanpilaaja on se että äiti murjottaa.

Kanarialla on ihan varmasti ainakin lämpimämpää kuin täällä, aurinko lämmittää enemmän. Ja ainakin joku muu siivoaa ja tekee ruuat, sekin on jo itsessään lomaa! Americas on iso paikka, siellä on kauppoja, varmasti leikkipaikkoja tai mistä lapset nyt tykkääkin, iästä riippuen. Googleta tai katso esim Tripadvisorista tarkemmin mitä siellä on tarjolla. Tuo auton vuokrauskin on hyvä idea, näkee muutakin kuin turistirysät. Tarkista myös matkanjärjestäjän retkivalikoima ellet ole kovin tottunut matkustaja ja arastelet itse järjestettyjä aktiviteetteja. Voi hyvinkin olla ettei viikko edes riitä kaikkeen kivaan ;)
 
"vuokki"
Joo, ymmärrän tuskan... itelleni tärkeää lämpö. Joskus Kanarialla sellaista puolivillaista. Sen takia matkakohteena dubai, matka-aika suurinpiirtein sama ja paljon varmemmin lämpöä
 
"Maisa"
Minne päin kanariaa olette menossa? Itse haemme aina varmaa aurinkoa ja sitä on saatu keskitalvella Gran Canarian ja Teneriffan etelä-osista. Kylmempiä ilmoja on ollut vain Lanzarotella ja Fuerteventuralla.
 

Yhteistyössä