Alkuperäinen kirjoittaja melle:Koiralle tykkään antaa Axilurit, kun ne napit saa piilotettua makkaroihin.
Vaan kuvitteles kun madotan tuon kavioeläinlauman.. Se hervottoman iso kieli tuhruaa ne matolääkkeet (tykkää enemmän toisen merkkisestä) ja loppujen lopuksi mietitään, että menikö sinne hevosen suuhun vai mun päälle sen 600 kg edestä sitä mömmöä... :/
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:No mitäs jos laittaisit kissalle sitä tahnaa jonka voi levittää tassujen päälle ja siitä kissa siistinä sen itse nuolee pois. Minä se aikoinaan tallilla pintelillä laitoin kissat muumioksi niin että vain pää näkyy ja sitten tukin pillerin huuleen ja kutitin kurkusta että nielee.
Meillä kissa pyörittelee näin sitä vaan suussaan ja purskuttaa liuennutta tablettia koko ajan huuliensa välistä ulos.Alkuperäinen kirjoittaja Mies:..laita pilleriä kissan suuhun ja suuta kiinni? Joutuu nielemään sen tabletin siinä tapauksessa väkisten.
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Meillä kissa pyörittelee näin sitä vaan suussaan ja purskuttaa liuennutta tablettia koko ajan huuliensa välistä ulos.Alkuperäinen kirjoittaja Mies:..laita pilleriä kissan suuhun ja suuta kiinni? Joutuu nielemään sen tabletin siinä tapauksessa väkisten.
en tiiä mitä matolääkettä meil on mut sellaisesta truutasta vain kurkkuun. kissa kainaloon ja helposti menee alas. pillerit samalla tekniikalla. kun vain törkkää hyvin poskeen taakse niin näytti kelpaavan. mitä pienemmän numeron siitä tekee sitä helpommalla pääsee.Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Kohta on hermo ihan rikki!! Eka päivä menee aina ihan hyvin kun tonne kastikkeeseen jemmaa mut ei ne niin tyhmiä oo että joka päivä niitä kiskoo...
Tää menee taas vituix... Onnex on sisäkissoja ettei maailma kaadu jos eivät ihan täysiä annoxia saa...