V vieras Vieras 24.03.2010 #1 Onko kenelläkään uutta kokemusta ko.vaunuista? Harkinnassa joko nuo tai F7.
M myää Vieras 24.03.2010 #2 meillä on joulukuussa käyttöön otetut. muuten oon ollu tyytyväinen, mut renkaiden lukitusmekanismi hajos heti ekalla kerralla kun renkaat irrotin, tilasin muualta paremmat renkaat tilalle ja nyt toimii kunnolla Ei muuten mitään negatiivista tosiaan
meillä on joulukuussa käyttöön otetut. muuten oon ollu tyytyväinen, mut renkaiden lukitusmekanismi hajos heti ekalla kerralla kun renkaat irrotin, tilasin muualta paremmat renkaat tilalle ja nyt toimii kunnolla Ei muuten mitään negatiivista tosiaan
M MacadamiaNUT Jäsen 07.07.2008 625 0 16 24.03.2010 #5 Mä noista taisin kysellä yks päivä ja sain aika tujun tuomion kansalta
A aaaaaaaaa123 Vieras 30.11.2011 #7 Itsellä ollut nyt vuoden käytössä ja en kyllä voi muuta kuin suositella. Meillä tässä lähialueella on noita vaunuja nyt yli 10 kun äidit ovat kyselleet miten nämä on toiminut. Itsellä on pinnavanteilla ja ne ovat ainakin toimnut tosi hyvin. Luin kyllä jostakin, että ne kromivanteet olisivat olleet kovemmat.
Itsellä ollut nyt vuoden käytössä ja en kyllä voi muuta kuin suositella. Meillä tässä lähialueella on noita vaunuja nyt yli 10 kun äidit ovat kyselleet miten nämä on toiminut. Itsellä on pinnavanteilla ja ne ovat ainakin toimnut tosi hyvin. Luin kyllä jostakin, että ne kromivanteet olisivat olleet kovemmat.