Pipsa sitä, Pipsa tätä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nuuti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nuuti"

Vieras
Mun ärsytyksen aihe ei liity niinkään Pipsaan koska eihän se ole tehnyt mitään vaan näihin jotka on ottaneet elämäntehtäväkseen Pipsan jokapäiväisen haukkumisen. Milloin arvostellaan hiuksia, milloin vaatteita, milloin oikeutetaan tätä arvostelua sillä kun toinen pitää julkista blogia, milloin toinen ei saisi tehdä siivoojan työtä koska on liian lihava. Olisiko työtön Pipsa sitten parempi? Silloin se ainakin eläisi TEIDÄN verovaroillanne, nyt Pipsa sentään käy töissä ja maksaa veroja. Mua on ihmetyttänyt tuo Pipsan kamala arvostelu tai no yleensäkin blogistien arvostelu. Miksi? Miksi ihmeessä? Kyllähän sitä maailmaan ärsytystä mahtuu mutta eikö itse voisi nousta sen yläpuolelle? Itsekin voisin mutta aikani katseltua en vain voi olla enää hiljaa. Mielestäni moni Pipsan inhoaja voisi ottaa Pipsasta opiksi. Tuossa elämänasenteessa!

Koska ärsytti ja halusin kerrankin sanoa ärsytykseni noita arvostelijoita kohtaan. Tiedän että tein juuri päinvastoin mitä sanoin mutta vain tämän kerran. En aio tehdä sitä joka päivä kuten nuo Pipsan vihaajat tekevät.

Sitä kun omasta tahdostaan ryhtyy blogikirjoittajaksi, ja kuten Pipsakin myöntää, tavallaan julkiseksi henkilöksi, niin täytyy kestää myös ne vähemmän kivat puolet asiasta. Pipsa herättää hyvin voimakkaasti mielipiteitä, ja myös jakaa mielipiteitä, osa lukee koska ihailee häntä, osa saa jotain mystisiä kiksejä blogin lukemisesta ärsytyksen kautta. Itse en oikeastaan tiedä, miksi luen blogia, en ihmeemmin ihaile Pipsaa, onhan hän ihmisenä hyvä ja arvokas olemassa, siinä missä kuka tahansa ihminen on, mutta kaikessa periaatteesta vastaan inttäminen, jatkuva samojen vaatteiden esittely ja samoista asioista kirjoittelu/hehkuttelu leipäännyttää, mutta silti käyn hänen kirjoituksia lukemassa. Ei ole silti tapana kommentoida töykeästi tai valittaa, juurikin siitä syystä, että itseppä tyhmyyttäni luen, järkevämpää olisi olla lukematta, jos ei miellytä.

[QUOTE="noh";29000875]Sitä kun omasta tahdostaan ryhtyy blogikirjoittajaksi, ja kuten Pipsakin myöntää, tavallaan julkiseksi henkilöksi, niin täytyy kestää myös ne vähemmän kivat puolet asiasta. Pipsa herättää hyvin voimakkaasti mielipiteitä, ja myös jakaa mielipiteitä, osa lukee koska ihailee häntä, osa saa jotain mystisiä kiksejä blogin lukemisesta ärsytyksen kautta. Itse en oikeastaan tiedä, miksi luen blogia, en ihmeemmin ihaile Pipsaa, onhan hän ihmisenä hyvä ja arvokas olemassa, siinä missä kuka tahansa ihminen on, mutta kaikessa periaatteesta vastaan inttäminen, jatkuva samojen vaatteiden esittely ja samoista asioista kirjoittelu/hehkuttelu leipäännyttää, mutta silti käyn hänen kirjoituksia lukemassa. Ei ole silti tapana kommentoida töykeästi tai valittaa, juurikin siitä syystä, että itseppä tyhmyyttäni luen, järkevämpää olisi olla lukematta, jos ei miellytä.[/QUOTE]

mua ainakin ärsyttää pipsan haukkumisessa se että niitä keskusteluita pitää tehdä joka päivä ja aina jostain uudesta aiheesta. en epäile etteikö pipsa kestä noita vähemmän kivoja mielipiteitä mutta en mä ainakaan haluaisi nähdä montaa keskustelua missä pipsaa haukutaan. miksei voi olla yksi pipsa keskustelu johon sitten nämä haukkujat käyvät vuorotellen kertomassa mikä taas vituttaa. itse oon jäänyt pipsan blogiin koukkuun. ehkä se on se iloisuus mikä koukuttaa lukemaan tai hienot kuvat. vaikea sanoa.

Tätä ei varmasti saisi sanoa ääneen, mutta koska jokaisella on mielipiteen vapaus tässä maassa, sanon sen kuitenkin: Pipsa on ihan helvetin ärsyttävä ja teennäinen sotanorsu, joka kuvittelee itsestään liikoja. Ja koska Pipsa ei ole tosiaankaan penaalin terävin kynä, hän tuo julki tyhmyyttään joka paikassa. Ei se ulotu pelkkään blogiin tai FB:iin, Pipsa kirjoittelee keskustelupalstoille saadakseen huomiota ja blogiinsa lukijoita.

P.S. Ihan sama, miten paljon nyt tulee paskaa niskaan ja Pipsistit alkavat huutamaan haloota. Tämä on MINUN mielipiteeni, joka ei muutu.

Tätä ei varmasti saisi sanoa ääneen, mutta koska jokaisella on mielipiteen vapaus tässä maassa, sanon sen kuitenkin: Pipsa on ihan helvetin ärsyttävä ja teennäinen sotanorsu, joka kuvittelee itsestään liikoja. Ja koska Pipsa ei ole tosiaankaan penaalin terävin kynä, hän tuo julki tyhmyyttään joka paikassa. Ei se ulotu pelkkään blogiin tai FB:iin, Pipsa kirjoittelee keskustelupalstoille saadakseen huomiota ja blogiinsa lukijoita.

P.S. Ihan sama, miten paljon nyt tulee paskaa niskaan ja Pipsistit alkavat huutamaan haloota. Tämä on MINUN mielipiteeni, joka ei muutu.

jokaisella tosiaan on mielipiteen vapaus enkä mä edes ihmettele että jotakin voi pipsa ärsyttää mutta tuota mä kyllä ihmettele et miten sä voit luulla et pipsa kuvittelee itsestään liikoja? itselleni kun ei ole tuollainen kuva välittynyt. vähän sellainen "hömppä" pipsa tuntuu olevan kuten on itsekin sanonut mutta musta tuo on rohkeaa näyttää ettei tiedä kaikkea. vaikuttaa jopa nauravan omalle "hömppäydelle" mutten kyllä usko että pipsa kirjoittelisi keskustelupalstoille ja onhan se muutaman kerran kommentoinutkin ettei hän kirjoittele palstoille ja ettei kaikkea mitä palstoilla lukee hänestä kannata uskoa.

Yhteistyössä