D
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Siis mä en voi uskoa että just pelasin ton :ashamed:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja et:voisiko joku kertoa miten pelataan?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja et:voisiko joku kertoa miten pelataan?
Tavallinen muistipeli, etsi siis kaksi samanlaista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja et:voisiko joku kertoa miten pelataan?
Oli muuten jotenkin hankala mustamusta ne kaikki näytti alkuun samalta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja et:voisiko joku kertoa miten pelataan?
Oli muuten jotenkin hankala mustamusta ne kaikki näytti alkuun samalta
![]()
sanoppa muuta![]()
Minä luulin myös alkuun että on jumissa mutta siellä alhaalla lukee "play", sitä kun klikkaat niin toimii.Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Ei toimi mulla
Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:Minä luulin myös alkuun että on jumissa mutta siellä alhaalla lukee "play", sitä kun klikkaat niin toimii.Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Ei toimi mulla
Alkuperäinen kirjoittaja Kaspurantti:pippeli on itseasiassa aika ruma elin.![]()