Pippa Middleton, en tajuu hehkutusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joo-o
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joo-o

Vieras
Mua on ihmetyttänyt hehkutus jota tuon englannin tulevan kuningattaren siskosta on pidetty. Siis sitähän mainitaan aivan jumalaiseksi ja täydelliseksi naiseksi. No tokihan hänellä on hyvä kroppa, mutta siihen se kyllä minun mielestäni jääkin. Kasvot roikkuvat kummallisesti ja hän kyllä näyttää paljon ikäistään vanhemmalta, on siis 28v.

Onko muiden silmiin ottanut tämä kummallisuus? :D

Wimbledon 2012: Pippa Middleton chic in navy Orla Kiely for royal box appearance on Centre Court | Mail Online

Ehkäpä se onkin niin, että kauneus on katsojan silmässä, jos hän kerran on osan mielestä kaunis. Mä kun en sanois edes nätiksi. :( Mutta hyvä että joku tykkää... :D

En ymmärrä minäkään. Tai ymmärrän, koska sillä saadaan lehtiä myytyä kun on julkkis, mutta aika tavis tuo on. Sekoittuisi kyllä massaan ellei olisi Katen sisko. Kate on kyllä britiksi ihan nätti, ei mikään erityinen kaunotar, mutta jestas että on elegantti ja osaa kyllä käyttäytyä arvokkaasti tilanteessa kun tilanteessa. Aivan kadehdittavaa.

Ei ole yhtään kaduntyttöstä kummallisemman näköinen. En myöskään ymmärrä vouhtotusta elintason leikkaamisen puolesta ja sitä että miksi pitää olla niin mielissään kun tuloverotusta kiristetään ja tuotteiden hintaa nostetaan.

Juu ei oo minunkaan mielestä kaunis eikä edes nätti tuo nainen. Ja näyttää tosiaan paljon ikäistään vanhemmalta ja sit se vartalo.. Sehän on ihan muodoton lauta! Samoin siskonsa on todella "kuiva" eikä hänkään mikään kaunotar ole.

Pippa on kyllä kasvoiltaan kaunis ja hyväkroppainenkin, kuten siskonsakin.

Musta on ihanaa että kerrankin joku ns. tavis pääsee hehkutettavaksi. Että tavallinen nainenkin voi olla kaunis, ei tarvitse olla mitenkään hätkähdyttävän hyvännäköinen että ihaillaan. :)

Näin ristiriitaista kommenttia ei ole vähään aikaan nähtykään :D. Mutta ymmärrän kyllä mitä tarkoitat.

Yhteistyössä