Onpa komee koira tossa yhessä kuvassa :heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat:
Antaisin.Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mullon vaan profiilikuva. :wave:
wouAlkuperäinen kirjoittaja Melizza:Vaikka tää
http://www.city.fi/kuvagalleria/kuva/1111959/
Kiitti. :heart: Ikävä kyllä "pikku"-Aatu poistu tästä maailmasta jo vähän yli vuosi sitten. :'(Alkuperäinen kirjoittaja Lanfear:Onpa komee koira tossa yhessä kuvassa :heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat:
Bravo!Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Antaisin.Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mullon vaan profiilikuva. :wave:
Mutta mä täytän ihan pian 28.Alkuperäinen kirjoittaja Liibalaaba:Onpa täällä nuorta porukkaa. Vai onks kaikki aikuiset jo niin fiksuja etteivät levittele kuviansa joka tuuttiin...?
Sunkin pitäis sit vissiin kohta alkaa rauhoittumaanAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mutta mä täytän ihan pian 28.Alkuperäinen kirjoittaja Liibalaaba:Onpa täällä nuorta porukkaa. Vai onks kaikki aikuiset jo niin fiksuja etteivät levittele kuviansa joka tuuttiin...?
No en mä kovin nuori enää ole :'(Alkuperäinen kirjoittaja Liibalaaba:Onpa täällä nuorta porukkaa. Vai onks kaikki aikuiset jo niin fiksuja etteivät levittele kuviansa joka tuuttiin...?
Miul puukkaa kolomenkympin riisiäAlkuperäinen kirjoittaja Liibalaaba:Onpa täällä nuorta porukkaa. Vai onks kaikki aikuiset jo niin fiksuja etteivät levittele kuviansa joka tuuttiin...?
Mä oonki ihan rauhallinen.Alkuperäinen kirjoittaja Liibalaaba:Sunkin pitäis sit vissiin kohta alkaa rauhoittumaanAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mutta mä täytän ihan pian 28.Alkuperäinen kirjoittaja Liibalaaba:Onpa täällä nuorta porukkaa. Vai onks kaikki aikuiset jo niin fiksuja etteivät levittele kuviansa joka tuuttiin...?
Juuh. En laita nassua näkyviin, kun en halua tämän enempää antaa itsestäni. Nyt jo jotkut voi tunnistaa, enkä halua yhtään lisää paljastua.Alkuperäinen kirjoittaja Liibalaaba:Onpa täällä nuorta porukkaa. Vai onks kaikki aikuiset jo niin fiksuja etteivät levittele kuviansa joka tuuttiin...?
*Kumartaa*Alkuperäinen kirjoittaja Liibalaaba:Bravo!Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Antaisin.Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mullon vaan profiilikuva. :wave:
hyvin osaat piirtääAlkuperäinen kirjoittaja Jellicat:
Tosi nuorta...Alkuperäinen kirjoittaja Liibalaaba:Onpa täällä nuorta porukkaa. Vai onks kaikki aikuiset jo niin fiksuja etteivät levittele kuviansa joka tuuttiin...?