pinotaanko taas, mitä noloa kullanuppumme ovat sanoneet/tehneet yleisillä paikoilla

3v ei tahtonut kävellä, eikä istua rattaissa. olimme vilkkaalla kävelykadulla, joten tartuin kädestä kiinni. ja eikös toinen alkanut huutaa kurkku suorana
"apua apua! päästä irti apua!" onneksi miula oli vauva kaksostenrattaissa, muuten ihmiset olisivat vielä epäilleet jonkun hullun satanistin yrittävän lapsenryöstöä :D
kaupassa sama 3v julisti isoon ääneen "ostettiin isille prinsessamekko", siinä
vaiheessa olin romahtaa tomaattien sekaan käkättämään.
tänään neiti kiljui parvekkeella "isillä on pippeli otsassa, papalla on pimppi, pikkusiskolla on pippeli.."

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: chef
"vieras"
Kävin ostamassa vauvan ilo -teetä ja mammateetä. Keskimmäinen jäi ostoskeskuksessa odottelemaan luontaistuotekaupan ovelle. Kun tulin ulos, katsoi ostoksiani ja kailotti 'äiti, mitä toi mummotee oikein on?'. Heh, tänks tyttäreni :D.

Täyttelin hotellin respassa niitä lappusia hikisen automatkan jälkeen hirveellä vauhdilla, että päästään huoneeseen ja suihkuun/saunaan. Tyttö 3v kieppui mun jaloissa ja tokihan se sitten kirkkaalla äänellään totesi "äiti sä pierasit!" (en siis pierassut, oli vaan hirvee hiki:xmas:) ja perusteellisena tyttönä tietysti totesi saman asian uudelleen respasta lähdettyämme aulassa ja hississä uudelleen.:rolleyes:

Pitää nostaa muuten kukkahattua respan pokalle.

• Tykkää
Reactions: chef
"Ninni"
Oltiin viime kesänä koko porukalla (minä,tyttö ja iskä) cittarissa (citymarketissa) jossa tytteli sitten erehtyi isistään ja luuli mies-myyjää lelu-osastolla isiksi ja juoksi täyttä vauhtia myyjän jalkoihin kiinni ja se myyjä tietenki säikähti ja kaiken lisäksi tytsykkä huusi täysiä: ISII TUU KAKATTAA!!! Ei olla sen jälkeen kyllä enää naamaamme näytetty citymarketissa :D

"vieras"
Noilla lapsilla on jostain syystä nyt menossa kova sanojen keksimisvimma. Sanoja keksitään päästä ja riimitellään ja nauraa kikatetaan. En muista mistä sanasta se lähti mutta 2v kailotti kaupassa kovaan ääneen "Tumma kikkeli, tumma kikkeli" ja nauraa räkätti päälle. Ei siis tosiaan edes tiedä mitä kikkeli tarkoittaa.

Samaan sorrun itsekin välillä eli tulee sanottua "Tässä nakki-sakki ole hyvä" tai "Laitapa kenkä-penkä" jne. Otettiin taloyhtiön pihassa juoksukisoja lasten kanssa. Piha täynnä naapureita. Juostiin, mä jäin viimeiseksi ja tietenkin kovaan ääneen harmittelin kun "Äiti onkin vimppa ...." ja voitte vaan sitten kuvitella mikä sana se seuraava oli kun oli toi riimittely jäänyt vähän päälle :ashamed:

Meidän 3,5v ei ole kaiketi koskaan nähnyt lähes mustaa miestä, koska heitä ei täällä meidän huudeillamme pahemmin pyöri.

Käytiinpä tässä muutama viikko sitten TYKS:issä, jossa istuskellessamme saapui paikalle todella tumma mies. Ei niin hajuakaan jotta mistä hän mahtoi olla kotoisin, mutta hän oli siis TODELLA tumma ja kasvonpiirteet poikkesivat hyvin paljon omistamme.

Lapselta putosi leuka lattiaan ja hän toljotti miestä suu auki. Kun hän sai (kovaan ääneen, tietenkin) vihdoinkin sanan suusta, kysyi hän "äiti, MIKÄ toi on?" :O "MIKSI sen naama on ton värinen. RUSKEA!"

Jotta sillälailla...minkäs mä mitään sille voin, että tumma mies oli lapselle kummajainen, mutta kyllä mä hiukan tilanteessa häpesin, kun lapsi niin kovaan ääneen asiaa pällisteli. Ja jatkoi miehen tuijottamista niin pitkään, että oli meidän vuoromme mennä lääkärin vastaanotolle.

sphe
Poika 2 vuotta näki ensi kerran myös todella tummia ihmisiä, jotka kyllä puhuivat suomea myyjälle mutta keskenään jotain outoa kieltä. Poika kuunteli puhetta ha katseli miehiä, kunnes kovalla äänellä : ahaa, ne on ruotsalaisia!!!

"mandi"
Olimme neljä vuotiian tyttäreni kanssa uudessa päiväkodissa tutustumassa. Mulla oli hirveä hiki kun jouduttiin aika kiireellä kävellä päiväkotiin ettei myöhästytä. Eteisessä kun tapasimme uuden tarhatädin, tyttäreäni rupes ujostuttaa ja hän halus syliin. Hiki kun oli, oli rintakehani hieman kostea; tähän tyttäreni sitten KOVAAN äänen totesi että "äiti sun nännit on ihan märät!" Tarhatätiä nauratti, minua nolotti :D

Yhteistyössä