Pinotaanko taas hyvännäköisiä miehiä!

  • Viestiketjun aloittaja miestennielijä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Hanskat Naulassa:
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Alkuperäinen kirjoittaja Hanskat Naulassa:
Onkohan mus joku vika kun näistä yksikään ei sytytä....
Kuka sytyttää? :)
Siinäpäs se, kun ei edes tule mieleen muita kuin tuo oma ukko. Apua

:|
(sen on ollu pakko syöttää mulle jotain aivopesuainetta salaa) :/
Ei mullekkaan tuu mieleen ku 1 oman miehen lisäks joka sytyttää :D Ja yllättäen sekin muistuttaa miestä tosi paljon.. Kas kummaa :p Ennen ei ollut ketään ennen kuin wallander-leffasta ton bongasin.
 
Moonbell
Alkuperäinen kirjoittaja onko:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja Moonbell:
Boys boys boys!
14v?
On Jackson Rathbone ja syntynyt 1984 eli 25 vuotias kylläkin. :D Hyvin säilynyt vain. ;) Näyttelee Twilightissa Jarpes Halea.

Ja tuli mieleen kun joku sanoi että toiset tykkää pojista niin täällä on kyllä niin eri ikäistä porukkaa, että että.... Ja 18 vuotias määritellään laissa mieheksi. Makunsa kullakin. :D Itse olen 21 niin ymmärtää varmaan et miksi hieman nuorempia oriita. ;)
 
Boogy
Alkuperäinen kirjoittaja Moonbell:
Alkuperäinen kirjoittaja onko:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Boys boys boys!
14v?
On Jackson Rathbone ja syntynyt 1984 eli 25 vuotias kylläkin. :D Hyvin säilynyt vain. ;) Näyttelee Twilightissa Jarpes Halea.

Ja tuli mieleen kun joku sanoi että toiset tykkää pojista niin täällä on kyllä niin eri ikäistä porukkaa, että että.... Ja 18 vuotias määritellään laissa mieheksi. Makunsa kullakin. :D Itse olen 21 niin ymmärtää varmaan et miksi hieman nuorempia oriita. ;)
mä kans kattelen nuorempia...ikää on kuitenkin 36 :D mutta tää ei ole mun makuun kuitenkaan....
 
Täytyyhän munkin tähän osallistua, kun on nää mun mieleen olevat vähän eri näkösiä ku suuri osa tässä ketjussa olevista... :whistle:
Davey Havoc menee pitkässä tukassa

Ja lyhyessäkin...


Lisäks Mun makuun on Nero Bellum

Ja Nightmare Industries

Ja Peter Tägtgren


Ja nämä tietty oman poikkiksen lisäks :p
:p :p :D :D B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
Ja näistäkin, paitsi nicolaksesta.. Miten lie kirjotetaan. Ok, muttei sexy.

Tosin toi Ramsey saa mun sapen kiehumaan. Tiedän että kun telkassa näkyy, esittää tiettyä roolia. Mutta silti... Se saa ne kokit mokailemaan omalla käytöksellään. Aidossa , hyvin hoidetussa keittiössä virheistä puhutaan asiakkaan näkymättömissä.
Mut on siinä kuiteskin jotain.. :p
 

Yhteistyössä