PINOTAAN: Kaikki sellanen, mitä enään ei kaupasta saa...

  • Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti
höhhöö
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö:
Meillä oli pienenä sellaista Vick´s:n tosi voimakkaan tuoksuista salvaa jota laitettiin nenän alle niin johan aukesi kaikki tukokset. Mä haistelin niitä aina ihan huvikseni.
Juu, kyllä välistä kaipais taas "vikkiä nokkaan". :)
Meiltäpä löytyy kaapista :) Äidiltäni sain purkin, en tiedä mistä se on sen saanut/ostanut.

 
saa sitä
Alkuperäinen kirjoittaja höhhöö:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö:
Meillä oli pienenä sellaista Vick´s:n tosi voimakkaan tuoksuista salvaa jota laitettiin nenän alle niin johan aukesi kaikki tukokset. Mä haistelin niitä aina ihan huvikseni.
Juu, kyllä välistä kaipais taas "vikkiä nokkaan". :)
Meiltäpä löytyy kaapista :) Äidiltäni sain purkin, en tiedä mistä se on sen saanut/ostanut.
Apteekista saa vieläkin. En nyt muista onko nimi muuttunut,mutta viime keväänä ostin viimeksi. Purkki on vain nykyään muovia.
 
Hm
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:
kolmion muotoiset mehutetrat, joista sai ettiä sitä pillinaukkoo...
rally limsa
lion ja jambo suklaapatukat
pk ja stimorol purkat
Kyllä ainaki lioneja saa meillä päin ainakin kaupasta, ja jamboa mielestäni myös
 
Kun joskus kuustoistakesäisenä aloin siidereitä maistelemaan, niin oli kaupoissa Golden Cup Ice -niminen siideri... Tosi hyvää olikin. Taisi vaan olla kausituote, kun ei ole enää kaupoissa näkynyt sen ihanan kesän jälkeen. Kaipaan vieläkin, vaikka kymmenen vuotta siitä on kulunut.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
Alkuperäinen kirjoittaja MissTake:
Oon kaivannu pitkään sellasta kaks väristä jäätelötuuttia. Toinen puoli oli vaaleenpunanen ja toinen keltanen, maistu taivaalliselta. Pari kesää sitte sai ingmannilta saman makusta super isoa tuuttia (tais olla joku hedelmä) vaan sitäkään ei enää saa. Ja toinen mikä on jääny kaihertamaan mieltä on semmonen kapee pahvinen karkkiaski jossa oli kahen värisiä pylpyröitä (vaaleenpunasia ja oransseja) ja kummalleki namulle oli oma pääty mistä niitä sai. Värit eivät siis menny sekasi. Sekä jäätelöä, että karkkeja on ollu joskus 90-luvun alussa, mutta ku oon ite ollu niin pieni, että luulin jo et oon ite keksiny ne.. :---D
muistan nuo molemmat ^^ -87 syntynyt olen.. :D
Muistan myös nämä molemmat =) Ja ne Pirkan rommileivoskeksit.
 
CC-
Alkuperäinen kirjoittaja Julietta:
Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja dgfcgfhg:
Royal-suklaalevyt, niitä patukoita saa ainoastaan nykyään
Juu ja niissäkään ei ole enää sitä tummasuklaapohjaa :/
Näitä mäkin oon monta kertaa kaivannut. :p

Voi että.... Se meni alas, kun leipää ois vetäny.... :D :p

Niin... ja yks mitä kaipaan on se Mäkkärin omenapiirakka, jota saa kyllä muualta paitsi suomesta...
Nyt sitäkin saa Suomesta.
 
olin teini 80-luvulla
Topsy-jäätelötuutit, etenkin suklaa ja toffee. Sit Super-jätskipuikko, se suklaanmakuinen. Appelsiinipinna-mehujääpuikko oli aivan ihanaa. Punainen Jambo, Siesta ja Lola-suklaapatukat. Ja tietenkin aidot, alkuperäiset salmiakkimerkkarit :p Oi niitä aikoja...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
muistaakos kukaan sitä mehujäätä, missä oli kolme kerrosta ja ylimmän kerroksen päällä suklaata? Ei ole kovin montaa vuotta siitä kun sellaisen söin, mutta ei taida enää saada mistään? :(
Mä muistan! Oli aika hemmetin hyvää :p Sit se salmiakkitanko minkä sisällä oli salmiakkijauhetta, oli nimeltään Patu. Ärrältä sai ostaa. Sit olikohan Pandan suklaapähkinät, sellasessa pahviaskissa, samanlaisessa ku Pastirolit oli. Zoo-limut, makuina oli ainakin banaani ja omena.

Sit muistan aina, ku mulla oli kampaamosta ostettu High Hair -hiuslakka, oli maailman parasta ja sen tuoksuista en ole enää löytänyt mistään :| Se tuoksu oli jotain huippuihanaa. Nivea-suihkugeeli, semmosessa sinisessä muovipullossa. Mielettömän ihana tuoksu, joka pysyi iholla pitkään. Mitäs muuta... Sit oli ne geelimäiset shampoot, Jhirmack-merkkiset. Se geelishampoo oli siihen aikaan tosi jännittävä uutuus :)

 

Yhteistyössä