Pinoon noloja kommelluksia!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "inkeri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"inkeri"

Vieras
Olen ihminen jolle sattuu ja tapahtuu,tässä joitaki mitä saanu vielä vuosia nauraa jälkeenpäin..

Kerran olin baarissa erään miespuolisen kaverini kanssa, käveltiin baarin ympäri ja minulla oli tuoppi kädessä... no enpä huomannu sitten porrasta ja astuin tyhjänpäälle, siitä hienolla syöksyllä suoraan erään herrasmiehen haarojen väliin joka istui seurueineen pöydässä, kaverini hörähti räkänauruun ja nykäisi minut kainaloon ja lähti kiikuttamaan pois paikalta...mutta tuoppi pysyi pystyssä ja tippaakaan ei läiskyny :D

Kerran kouluaikoina oltiin"hyppytunnilla"ja läheisessä ostoskeskuksessa, siinä huomasimme että tunti alkaa 10min päästä ja lähdimme juoksemaan koululle.. no tuulikaappiin päästyämme emme huomanneet kaverien kanssa liukuovien olevan kiinni ja kaikki juoksimme siihen pahki..ja ovet aukesi,yksi horjahti ja kaatoi kaikki loput neljä, siinä makasimme porukalle ihmisten jaloissa.. nolotti joo hieman :D

Ja on tullut eräänki kerran"coolina"käveltyä housun vetoketju auki ja pikkarit loistaen, katupylväät on hypänny eteen jne.. :D

Yhteistyössä