Pinoon me joilla kaikki lapset on samaa sukupuolta :)

  • Viestiketjun aloittaja Vaimoke
  • Ensimmäinen viesti
-
Alkuperäinen kirjoittaja jestas:
Pikkasen katkeria nuo pojattomat! :D Tietävät etteivät ole maailman silmissä yhtä arvostettuja niin sit keksivät noita kaiken maailman typeriä juttuja vanhemmista :D Puolustuskeinohan se sekin tietty on ettei vaikuttas niin reppanalta....
onneksi olkoon, ketjun pohjanoteeraus. naurettavin "tappelu" muutenkin mitä ikinä olen palstalla nähnyt.
 
Siis mitä niin hienoa niissä pojissa on? En sillä, että en pojista tykkääsi, mutta miksi pojat olisi muka parempia kun tytöt ja miksi pelkkien tyttöjen äitejä pitääs sääliä? Joittenkin kannatais ehkä tulla tälle vuosituhannelle jo.

Mulla on yksi ainoa lapsi ja hän on just sitä mitä toivoin eli tyttö. Lisää tyttöjä saa tulla, mutta oikiasti kunhan tulisi edes toinen lapsi jompaa kumpaa sukupuolta.
 
liibis
kaksi poikaa löytyy, ja ei provouduta tuosta idarista joka yrittää saada keskustelun kääntymään toisen sukupuolen mollaukseen.
Siinä ei ole järjenhiventäkään, enkä voi moista käsittää.
Poikani ovat 6v ja 1v ja yhteisiä leikkejä on autoleikit, legot ja saavat myös melkoisia tappeluja aikaan jo :-0
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja M86:
Vähän aiheen ohi: Miulla on kohta 2kk tyttö ja toivoin todella kovin tyttöä. Ja sen sain. Maailman ihanin vauva. En osaa kuvitella itteeni poikien äidiksi.
mä en sitten taas osannut kuvitella itseäni tytön äidiksi mutta hyvinhän tämä sujuu. 3 jo siunaantunut. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Siis mitä niin hienoa niissä pojissa on? En sillä, että en pojista tykkääsi, mutta miksi pojat olisi muka parempia kun tytöt ja miksi pelkkien tyttöjen äitejä pitääs sääliä? Joittenkin kannatais ehkä tulla tälle vuosituhannelle jo.

Mulla on yksi ainoa lapsi ja hän on just sitä mitä toivoin eli tyttö. Lisää tyttöjä saa tulla, mutta oikiasti kunhan tulisi edes toinen lapsi jompaa kumpaa sukupuolta.
Maskuliinisuutta arvostetaan yleisesti, koska se on tuottoisaa, ja jyrää kaikki muut. Täytyyhän jokaisessa perheessä kunnon sotilas olla, joka tappaa ja metsästää jne. Mä itse henkilökohtaisesti arvostan enemmän tyttöjen äitejä. Poikien äidit ovat usein itsekin maskuliinisempia, tunneköyhiä tms. Tottakai molempia tarvitaan, mutta tytöt ovat enemmän mun makuun.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
ONNEA TYTTÖJEN ÄIDEILLE!!! :)
Pahoitteluni poikien äideille :(
Pyh..te ootte oikeasti ihan pehmeitä päistänne, kaikki :D
Heh. Kunhan onnittelin myös tyttöjen äitejä.
Te kaikki olette saaneet kalleimman aarteen mitä maa päällänsä kantaa, olkaa niistä timanteista kiitollisia, oli ne pelkkiä poikia, pelkkiä tyttöjä tai pelkkiä molempia.

 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Siis mitä niin hienoa niissä pojissa on? En sillä, että en pojista tykkääsi, mutta miksi pojat olisi muka parempia kun tytöt ja miksi pelkkien tyttöjen äitejä pitääs sääliä? Joittenkin kannatais ehkä tulla tälle vuosituhannelle jo.

Mulla on yksi ainoa lapsi ja hän on just sitä mitä toivoin eli tyttö. Lisää tyttöjä saa tulla, mutta oikiasti kunhan tulisi edes toinen lapsi jompaa kumpaa sukupuolta.
Maskuliinisuutta arvostetaan yleisesti, koska se on tuottoisaa, ja jyrää kaikki muut. Täytyyhän jokaisessa perheessä kunnon sotilas olla, joka tappaa ja metsästää jne. Mä itse henkilökohtaisesti arvostan enemmän tyttöjen äitejä. Poikien äidit ovat usein itsekin maskuliinisempia, tunneköyhiä tms. Tottakai molempia tarvitaan, mutta tytöt ovat enemmän mun makuun.
montakos poikaa sulla onkaan?? tottakai sä kirjoitat noin kun sun on PAKKO :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Siis mitä niin hienoa niissä pojissa on? En sillä, että en pojista tykkääsi, mutta miksi pojat olisi muka parempia kun tytöt ja miksi pelkkien tyttöjen äitejä pitääs sääliä? Joittenkin kannatais ehkä tulla tälle vuosituhannelle jo.

Mulla on yksi ainoa lapsi ja hän on just sitä mitä toivoin eli tyttö. Lisää tyttöjä saa tulla, mutta oikiasti kunhan tulisi edes toinen lapsi jompaa kumpaa sukupuolta.
Maskuliinisuutta arvostetaan yleisesti, koska se on tuottoisaa, ja jyrää kaikki muut. Täytyyhän jokaisessa perheessä kunnon sotilas olla, joka tappaa ja metsästää jne. Mä itse henkilökohtaisesti arvostan enemmän tyttöjen äitejä. Poikien äidit ovat usein itsekin maskuliinisempia, tunneköyhiä tms. Tottakai molempia tarvitaan, mutta tytöt ovat enemmän mun makuun.
montakos poikaa sulla onkaan?? tottakai sä kirjoitat noin kun sun on PAKKO :D
Yksi. Mikä pakko?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:
Alkuperäinen kirjoittaja casanova:
kuuluisan sanonnan mukaan, Suuret rakastajat saavat tyttöjä ;)
Niinpä, ja tämä pätee niin miehiin kuin naisiinkin!
Onko sulla lapset sitten eri isille? Toinen panijalle ja toinen suurelle rakastajalle :whistle:
Eihän yksi vain samaa sukupuolta tuota. Valtaosa ihmisistähän saa molempia.
 
Tiedän kyllä muutaman tosi maskuliinisen tyttöjen äidin. =) Jotenkin heistä voisi äkkiseltään päätellä että olisivat sopivampia poikien äideiksi. Itse taas olen tosi tyttömäinen ja tunteellinenkin, joskin myös tempperamenttia löytyy mutten tunnustaudu kovinkaan maskuliiniseksi tunne-elämältäni enkä ulkoisestikaan.

Nämä on tosi hassuja yleistyksiä. :D
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ONNEA POIKIEN ÄIDEILLE :)

ja otan osaa joilla vaan tyttöjä :(
Voi kiitos. Olenkin tässä koko illan itkenyt tuota asiaa. On se kauheeta!

Jooh, no tuskin. Mun ihanat mussukat on 3kk ja just ja just 2v. Tyttöjä siis. Eivät sattuneesta syystä vielä pahemmin leiki keskenään.
no joo, jos se jonkun mielestä on kauheeta kun on neljä tyttöä, niin kuin mulla, niin voi voi..! meillä tytöt leikkii hyvin keskenään, nauraa kikattavat ja painivat, halivat toisiaan ym. en kyl ymmärrä että mitä säälittävää tuossa voi olla... :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:
Tiedän kyllä muutaman tosi maskuliinisen tyttöjen äidin. =) Jotenkin heistä voisi äkkiseltään päätellä että olisivat sopivampia poikien äideiksi. Itse taas olen tosi tyttömäinen ja tunteellinenkin, joskin myös tempperamenttia löytyy mutten tunnustaudu kovinkaan maskuliiniseksi tunne-elämältäni enkä ulkoisestikaan.

Nämä on tosi hassuja yleistyksiä. :D
Ja näkemysasioita. Tällaisia havaintoja olen kuitenkin tehnyt, ja se on mun kokemus asiasta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ONNEA POIKIEN ÄIDEILLE :)

ja otan osaa joilla vaan tyttöjä :(
Nämä idiootit vois mennä johonkin muuhun ketjuun, kun tuo lukutaito on vielä ilmeisesti hakusessa niin antakaamme anteeksi, mutta suosittelen lämpimästi lukemisen opettelua, sillä kun pärjää jo hyvin elämässä eteen päin.
 
Olen itse ajatellut nuo lapsiasiat siten että Luoja suo lapsia sen sukupuolen mukaan minkä katsoo olevan äidille parhaaksi lähinnä kasvattavassa mielessä. Kun sanotaan että lapset kasvattavat vanhempiaan niin se pitää enemmän kuin paikkansa.

Monet on kuvitelleet miunkin olevan sopivampi luonteeltani tyttöjen äidiksi kun olen ollut ison osan elämästäni ujo ja hiljainen tyttö. Sellaisena monet miut tuntevat. Uskon että miun tarkoitukseni oli saaha poikia jotta rohkaistuisin ihmisenä ja poikien kanssa elo onkin ollut hyvää vastapainoa luonteelleni!
 

Yhteistyössä