Pinoon me joilla kaikki lapset on samaa sukupuolta :)

  • Viestiketjun aloittaja Vaimoke
  • Ensimmäinen viesti
Vaimoke
Kumpia on ja miten leikkivät keskenään? Entä haluatko vielä lisää lapsia?

Mulla 2 tyttöä ja leikkivät tosi paljon yhdessä ja samat kiinostuksen kohteet. Laittelevat toisiltaan hiuksia ja valkkaavat vaatteita + kaikki poni ja rinsessa leikit sujuu :) En välttämättä halua lisää lapsia tai sitten usean vuoden kuluttua ehkä 1.
 
vuh
Kaksi poikaa, 1 ja 4. Ovat alkaneet just leikkiä keskenään: painia nahistelevat ja yrittävät mahtua samalle automatolle :xmas: Haluaisin vielä yhden, mutta ikää on jo liikaa. :/
 
hessuhopo
meillä myös kaksi tyttöä ja hyvin leikit sujuvat. Ovat syntyneet reilun vuoden välein ja varsinkin pienempänä leikkivät paljon yhdessä kun juuri muita leikkikavereita ei kotona ollut. Ikää alkaa olla itsellä jo sen verran enempi ettei lisää lapsia ole haaveissa.
 
vuh
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Alkuperäinen kirjoittaja vuh:
Kaksi poikaa, 1 ja 4. Ovat alkaneet just leikkiä keskenään: painia nahistelevat ja yrittävät mahtua samalle automatolle :xmas: Haluaisin vielä yhden, mutta ikää on jo liikaa. :/
Kuin ni? kuis vanha oot?
Huomattavasti lähempänä neljää- kuin kolmeakymppiä B)

 
Alkuperäinen kirjoittaja vuh:
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Alkuperäinen kirjoittaja vuh:
Kaksi poikaa, 1 ja 4. Ovat alkaneet just leikkiä keskenään: painia nahistelevat ja yrittävät mahtua samalle automatolle :xmas: Haluaisin vielä yhden, mutta ikää on jo liikaa. :/
Kuin ni? kuis vanha oot?
Huomattavasti lähempänä neljää- kuin kolmeakymppiä B)
No ethän sä oo vielä vanha :D
 
kimallus
2 poikaa. :) Vielä eivät oikein leiki keskenään, kun nuorempi on 7kk ja vanhempi 1v9kk. Toivottavasti jo muutaman kuukauden päästä...muutakin kuin tappelisivat. :D

Salaa haaveilen kolmannesta lapsesta. :)
 
mie
kaksi poika, ikäero 1v7kk. Nyt herroilla ikä reilut 2v ja kohta 4v. Leikivät ja nahistelevat, toistensa parhaa tystävät ja pahimmat viholliset :)
Hetkellä tuntuu, että voimat eivät riittäisi vielä yhteen lapseen. Tosin miehen kanssa sovittu, että kolmannesta lapsesta keskustellan ens vuonna :D Itse en ehkäö haluisi ens vuonnakaan, kenties yksi lisä joskus 3-4v päästä.
 
vuh
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Alkuperäinen kirjoittaja vuh:
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Alkuperäinen kirjoittaja vuh:
Kaksi poikaa, 1 ja 4. Ovat alkaneet just leikkiä keskenään: painia nahistelevat ja yrittävät mahtua samalle automatolle :xmas: Haluaisin vielä yhden, mutta ikää on jo liikaa. :/
Kuin ni? kuis vanha oot?
Huomattavasti lähempänä neljää- kuin kolmeakymppiä B)
No ethän sä oo vielä vanha :D
Tän palstan mukaan mun olis pitänyt jättää kokonaan lisääntymättä :D Vakavasti ottaen alkais jo itteäkin jänskättää esim. down-mahdollisuus. Ja miekkonen on mua vielä vanhempi, joten se ei enää taida jaksaa vauvaa :( Jokainen perhe tietty tekee omat ratkaisut, mun mielestä saa sii´itä niin kauan kuin luoja suo!

 
2 poikaa, pian 7v ja 3v10kk. Juu, tappeleehan nuo keskenään ihan kiitettävästi eikä niiden käsissä kestä kuin puolen metrin pätkä ratakiskoa. Jos antaa pidemmän, ne vääntää sen solmuun... jos lyhemmän, ne hukkaa sen. :LOL:

Ironisella tuulella. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja olava:
kaksi tyttöä 10 ja 2 vuotiaat. Tämä tulokas 37+6 ei ole suostunut paljastamaan kumpi on :)
meillä melkein samalla lailla eli esikoinen pian 10V ja kakkonen 2V4kk ja tyttöjä ovat molemmat ja välillä leikit sujuu välillä ei.Nyt kolmas tulossa rv 35 ja poika on tällä kertaa tulossa joten saa sitten nähdä kuinka käy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ONNEA POIKIEN ÄIDEILLE :)

ja otan osaa joilla vaan tyttöjä :(
Voi kiitos. Olenkin tässä koko illan itkenyt tuota asiaa. On se kauheeta!

Jooh, no tuskin. Mun ihanat mussukat on 3kk ja just ja just 2v. Tyttöjä siis. Eivät sattuneesta syystä vielä pahemmin leiki keskenään.
 

Yhteistyössä