remonnti edessä
jospa tästä tulis sellanen hyvä vinkki ketju muillekkin,kun monet kuitenkin uudistelee kotejansa näin uuden vuoden kunniaksi
No ei varmaankaan sentään Harvoin näkee missään minkäänlaista värimaalipintaa.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Eikös lähes kaikki kodit ole maalattuja?
!
Kyllä musta voi olla useampia eri pintamateriaaleja. Kun valkkaa oikein, on varmasti tyylikäs.Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Meillä on ens kesänä tiedossa pientä pintaremonttia, niin sopiiko samaan huoneeseen sekä tapetti että maalattu seinä? Tekin mieli repiä tolta yhdeltä seinältä tapetti pois ja maalata se yksiväriseksi. Sopisi sitten paremmin siihen tv. taso ja hylly.
Plitikoit?Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:http://www.aijaa.com/v.php?i=3358553.jpg
Rauhoittava oma pesäni... Bordellinpunainen budoaarini.
Tänään plitikoin kangasta kattoon...
Niin. Plit-plit-plit, lyön hakasilla. Tai oikeastaan toimistosta nappaamallani perinteisellä nitojalla, sillä äijä on virallisen vimpaimen vienyt ties minne.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Plitikoit?
Oisko plitikoidusta katosta kuvaa?Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Niin. Plit-plit-plit, lyön hakasilla. Tai oikeastaan toimistosta nappaamallani perinteisellä nitojalla, sillä äijä on virallisen vimpaimen vienyt ties minne.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Plitikoit?
Jos mä olisin käymässä sun luona, sä et sais muhun mitään katsekontaktia kun mä vaan tutkailisin ja ihailisin kaikkia tavaroita, seiniä jne.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Itepähän pyysit Nää kuvat ovat saaneet aiemmin monet palstalaiset suorastaan oksentamaan:
http://www.saunalahti.fi/~simppeli/A1/makkari.html
Ei ole kuvaa. Vasta yhden kaistaleen jaksoin laittaa. Kädet väsyvät, kun kurottelee.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Oisko plitikoidusta katosta kuvaa?
Mä kyl tykkään,just tollanen noidanluolaAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Itepähän pyysit Nää kuvat ovat saaneet aiemmin monet palstalaiset suorastaan oksentamaan:
http://www.saunalahti.fi/~simppeli/A1/makkari.html
Joo, itse maalasin. Ostin sen kuluneena ja ruman ruskeana kirpputorilta 8 eurolla.Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:keittis, toi punanen senkki, etkös sä sen itse maalannu vai muistanko väärin? :ashamed:
Kerrohan, oliko vaikea homma? Itse suunnittelen kanssa etsiväni meille eteiseen jotain vastaavaa, tosin maalaisin ihan vaan valkoiseksi mutta mietin että kykenenkö saamaan siistiä. Onko tuo millasella maalilla tehty? Hieno on :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Joo, itse maalasin. Ostin sen kuluneena ja ruman ruskeana kirpputorilta 8 eurolla.Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:keittis, toi punanen senkki, etkös sä sen itse maalannu vai muistanko väärin? :ashamed:
Sopii toki ja on hienopmpi kuin tapetoidut seinät eli tapettia vaan tehosteina, jos kaikki seinät tapetoi se on vanahanaikaisen ja tunkkaisen oloinen.Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Meillä on ens kesänä tiedossa pientä pintaremonttia, niin sopiiko samaan huoneeseen sekä tapetti että maalattu seinä? Tekin mieli repiä tolta yhdeltä seinältä tapetti pois ja maalata se yksiväriseksi. Sopisi sitten paremmin siihen tv. taso ja hylly.
Ne on silloin yksivärisen tapettiseinän näköiset eli kuvio näkyy, maalatut seinät ovat tyylikkäämmät.Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:Meillä on kaikissa huoneissa maalatut seinät, mutta alla on maalattava tapetti. Yks kuva löytyy tuolta lasten huoneita -ketjusta.