:wave: Eiköhän tää tässä oo... Pitää ehtiä muutakin...
Sabira 29.06.2008 #44 Alkuperäinen kirjoittaja viiden äiti: Valtettavasti! Tekisin jos olisin nuorempi. Click to expand... No mä sanon että onneksi. Ja tekisin vielä toki tälläkin iällä jos siltä tuntuis. Mutta kun ei niin ei. Neljä riittää. =)
Alkuperäinen kirjoittaja viiden äiti: Valtettavasti! Tekisin jos olisin nuorempi. Click to expand... No mä sanon että onneksi. Ja tekisin vielä toki tälläkin iällä jos siltä tuntuis. Mutta kun ei niin ei. Neljä riittää. =)
Turkilmas 29.06.2008 #47 Kun tämä jätkä ymmärtää syntyä niin viimeiseksi jää :wave: Vakavasti olen pohtinut tukiperheeksi ryhtymistä myöhemmässä vaiheessa mutta enää koskaan en tule olemaan raskaana.
Kun tämä jätkä ymmärtää syntyä niin viimeiseksi jää :wave: Vakavasti olen pohtinut tukiperheeksi ryhtymistä myöhemmässä vaiheessa mutta enää koskaan en tule olemaan raskaana.
Ögonblick 29.06.2008 #50 :wave: Ja heti kun vain voin ikäni puolesta, niin piuhat poikkaistaan. Tämä oli tässä minun osaltani.
:wave: Ja heti kun vain voin ikäni puolesta, niin piuhat poikkaistaan. Tämä oli tässä minun osaltani.