Pinoon jotka eivät rokotuta lapsiaan!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nämä rokotusvastaiset ovat ilmeisen epävarmoja päätöksestään ja haluavat sille tukea. Mutta tosiaan, näitä ketjuja on täällä jo pilvin pimein...

Päin vastoin, päivä päivältä olen tyytyväisempi päätökseemme. Mutta samanlaisia ketjuja on myös piikin ottaneille, ilmeisesti he(kin) ovat epävarmoja, vai mitä luulet?

en ota, koska en uskalla! tai vielä tässä mietin että rokotanko 6kk vauvani ku en tiedä miten kannattaa toimia...:( kumpi sitten on järkevämpää ja siis turvallisenpaa? kukaan ei tiiä:(
joten oon päättäny että en rokota ennen ku kuulen että tosiaan kannattais....

Nämä rokotusvastaiset ovat ilmeisen epävarmoja päätöksestään ja haluavat sille tukea. Mutta tosiaan, näitä ketjuja on täällä jo pilvin pimein...

en ole pätkän vertaa epävarma. en ole hetkeäkään aatellut edes ottavani tuota piikkiä. (niinku en muitakaan piikkejä)

no siis ku oon kattonu kaikki ohjelmat missä on kerrotu tuosta rokotteesta! ja joku on joskus halvaantunutkin...:( ja siis....siitä ei tiedetä tarpeeksi! pelkään että lapsi sairastuu siihen ja kuolee ja sitten pelkään ottaa rokotteen jos siitä tulee jotain tosi pahoja juttuja lapselle....
eli en tiiä mitä tekisin?! haluaisin ottaa sen mutta kun en tiedä siitä tarpeeksi....
noh, olen kahden vaiheilla...

Alkuperäinen kirjoittaja mamiska:
no siis ku oon kattonu kaikki ohjelmat missä on kerrotu tuosta rokotteesta! ja joku on joskus halvaantunutkin...:( ja siis....siitä ei tiedetä tarpeeksi! pelkään että lapsi sairastuu siihen ja kuolee ja sitten pelkään ottaa rokotteen jos siitä tulee jotain tosi pahoja juttuja lapselle....
eli en tiiä mitä tekisin?! haluaisin ottaa sen mutta kun en tiedä siitä tarpeeksi....
noh, olen kahden vaiheilla...

rokotteen tehokin on vain 30-70 prosentin luokkaa.

Minä en luultavasti rokotuta nuorimmaista, 1.5-vuotiasta... Taitaa olla myöhäistä jo.

Jos rokotteet olisi tullut vaikka n. kuukausi sitten, ehkä olisin voinut vielä harkita. Nyt tuntuu niin turhalta kärsiä ne rokotteen sivuvaikutukset ja sitten kuitenkin sairastaa itse taudinkin. Päiväkotiryhmässä ainikin kolme on jo taudin sairastanut, joten varmasti ehtii meille asti, ennekun rokote edes alkaisi vaikuttaa..

Kausi-influenssa rokotteen luultavasti hänelle haen. Siinä ei ole samanlaisia sivuvaikutuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja mammeli:

en ole pätkän vertaa epävarma. en ole hetkeäkään aatellut edes ottavani tuota piikkiä. (niinku en muitakaan piikkejä)

Onnea valitsemallasi tiellä.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja mammeli:

Onnea valitsemallasi tiellä.

kiitos vaan! ;)

Yhteistyössä