Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nämä rokotusvastaiset ovat ilmeisen epävarmoja päätöksestään ja haluavat sille tukea. Mutta tosiaan, näitä ketjuja on täällä jo pilvin pimein...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nämä rokotusvastaiset ovat ilmeisen epävarmoja päätöksestään ja haluavat sille tukea. Mutta tosiaan, näitä ketjuja on täällä jo pilvin pimein...
Alkuperäinen kirjoittaja mamiska:joten oon päättäny että en rokota ennen ku kuulen että tosiaan kannattais....
Alkuperäinen kirjoittaja mamiska:no siis ku oon kattonu kaikki ohjelmat missä on kerrotu tuosta rokotteesta! ja joku on joskus halvaantunutkin...ja siis....siitä ei tiedetä tarpeeksi! pelkään että lapsi sairastuu siihen ja kuolee ja sitten pelkään ottaa rokotteen jos siitä tulee jotain tosi pahoja juttuja lapselle....
eli en tiiä mitä tekisin?! haluaisin ottaa sen mutta kun en tiedä siitä tarpeeksi....
noh, olen kahden vaiheilla...
Alkuperäinen kirjoittaja mammeli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nämä rokotusvastaiset ovat ilmeisen epävarmoja päätöksestään ja haluavat sille tukea. Mutta tosiaan, näitä ketjuja on täällä jo pilvin pimein...
en ole pätkän vertaa epävarma. en ole hetkeäkään aatellut edes ottavani tuota piikkiä. (niinku en muitakaan piikkejä)
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja mammeli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nämä rokotusvastaiset ovat ilmeisen epävarmoja päätöksestään ja haluavat sille tukea. Mutta tosiaan, näitä ketjuja on täällä jo pilvin pimein...
en ole pätkän vertaa epävarma. en ole hetkeäkään aatellut edes ottavani tuota piikkiä. (niinku en muitakaan piikkejä)
Onnea valitsemallasi tiellä.