PINOON itsenne tekemiä kakkuja :P

mä kans aina suunnittelen hulluna,mut nättejä niistä kakuista ei vaan tuu. Kakkukuvallakin tehdyn onnistuin sotkeen aivan kamalan näköseks. Ensin se kuva ei meinannu irrota muovista ja vaikka kaikki tein ohjeitten mukaan ni palasikshan se meni... no kakun päälle se kuitenki laitettiin ja jostain siihen ilmeni vesipisaroita,jotka sit teki parit sievät levinneet jäljet ja reunapursotuksia laittaessa pursotinta ei löytynyt mistään ja jouduin minigrip pussia käyttään pursottimena ja jopas tulikin kaunis... niin ja kun kakun ekan kerran pöytään laitoin,ni yks lapsista tukki sormensa siihen :D ja makuki oli aika karsee

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikitön Urpå:
Voi kuinka kaunis tuo HelloShittyn kukkakakku!! Mitä noi vihreät kiekurat siinä päällä on? Eihän tota raaskis syödäkään. Hello Kitty on myös :heart:
muistaakseni on viiniköynnöksiä. äidin pihalta käytiin mun siskon kaa hakee. onneks se oli mukana niin ei tullu napattua mukaan mitään vaarallista. :D
Ihana myös tuo kattaus ja pöytäliina.

Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Alkuperäinen kirjoittaja hupsukerttuli:
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Hupsulla kakussa aivan ihana kuva! :) itse tehty se kuvakin? :eek:
Joo :) vapaalla kädellä piirretty kuva. Netistä etsin ideaa "kilttiin" merirosvoon ja löytämääni kuvaa hieman muutin
Voi juma! Oletpa taitava! Millä värillä ja etenkin millä VÄLINEELLÄ noin ohutta jälkee saa???
Kiits! :wave: Elintarvikeväreillä - siis niitä pikkupulloja, joita ihan ruokakaupassa myydään, oon nuo maalannu. Ja ostin sellaisen huulipunasiveltimen, jota vielä vähän lisäksi vielä saksilla ohensin. Sillä sit maalasin kuvan. Hidastahan tuo on, kun sivellintä saa kokoajan olla kastelemassa, mutta aahhh, niin mukavaa puuhaa! :D
Viime syksynä aloin surffailemaan ihmisten kakkublogeissa ja ihastelemassa toisten luomuksia. Tämän vuoden puolella sit ensimmäisen "luomukseni" toteutin, ja innostus iski heti! Aivan mun juttu! (ei siis mitään ruoka-alan koulutusta takana)

Yhteistyössä