heipsan!
täälläkin yksi tuplien odottaja syyskuisista! ihan luomusti nämäkin ovat saaneet alkunsa!meillä nämä sikiöt ovat omissa "pusseissaan, sekä heillä on omat istukat.
kotona pyörii jaloissa päälle kaksivuotias esikoinen joten kiirettä tulee pitämään
täälläkin välillä on noita itkuherkkyyskausia, jokainen asia alkaa itkettämään :/ ja pelko ennenaikaisesta synnytyksestä on joka päivä mielessä.
olen joutunut olemaan sairaslomalla jo rv 16 lähtien kipeitten supistusten vuoksi, eikä lepokaan ole niihin auttanut
nyt vielä vaivaksi on tullut liitoskivut, ei kiva!
miikuli1 onnea tuplista, toivottavasti ultrassa kaikki on hyvin! tulehan sitten kertomaan kuulumiset!
mulla tämä raskaus alkoi hirvittävällä pahoinvoinnilla jota kesti rv 13 asti ja ihan alusta lähtien oli myös kovat vatsakivut joiden vuoksi kävin tyksissäkin.siellä silloin selvisi että odotan kaksosia rv 7+jotain, molempien sykkeet näkyivät silloin. vuotoa mulla ei kuitenkaan ole ollut joten siitä en osaa sanoa mitään. noista vatsakivuista mulle sanottiin että kuuluu asiaan kun kohtu kasvaa nopeammin kuin yhtä odottaessa.
onnea myöskin tuplista ninna1 ja liituraitaruutupaita :flower:
t.alizia & masuvaavit